سه شنبه 2 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرکل امور بين‌الملل دفتر رييس‌جمهور: برگزاری جشن‌های جهانی نوروز در راستای تئوريزه کردن ديپلماسی نوروز است، ايسنا

مديرکل امور بين‌الملل دفتر رييس‌جمهور گفت: برگزاری جشن‌های جهانی نوروز در جمهوری اسلامی ايران در راستای تئوريزه کردن ديپلماسی نوروز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد رضا فرقانی در گفت‌وگو با سايت جهانی نوروز با اشاره به ابعاد گسترده برگزاری جشن جهانی نوروز و تأثيرات آن در ديپلماسی خارجی کشورمان، اظهار کرد: ديپلماسی نوروز يکی از دستاوردهای بزرگ دولت دهم است و به عنوان روندی جديد در اين عرصه تدوين شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او با يادآوری ثبت روز جهانی نوروز در سازمان ملل متحد در سال گذشته و نفوذ اين فرهنگ در حوزه ملت‌های خاورميانه و قفقاز، تأکيد بر نوروز به عنوان روز صلح و آرامش و روز نزديکی دل‌های ملت‌های منطقه به يکديگر را ضروری دانست و افزود: ديپلماسی نوروز به کليه تحرکاتی که تحت عنوان بزرگداشت نوروز برگزار می‌شود، اطلاق می‌شود و قرار است پس از برگزاری جشن جهانی نوروز امسال، اين ديپلماسی به عنوان يکی از دکترين‌های ديپلماسی کشور نيز پيگيری شود.

مديرکل امور بين‌الملل جشن جهانی نوروز در پايان با تأکيد بر اين که جمهوری اسلامی ايران با سرمايه‌گذاری هدفمند بر روی نوروز می‌تواند از اين فرهنگ به عنوان يکی از محورهای ديپلماسی فعال کشور استفاده کند، خاطرنشان کرد: در همين راستا در آينده نيز تلاش‌هايی جهت تئوريزه کردن کامل اين موضوع صورت خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016