چهارشنبه 3 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قذافی: ما انقلاب جهانی عليه امپرياليسم را رهبری می‌کنيم، مخالفان ما گروه کوچکی از فاشيست‌ها و ‌ديوانگان هستند، ايسنا


قذافی مدعی شد که انقلاب جهانی عليه امپرياليسم را رهبری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ به نقل از سايت اينترنتی المحيط، معمر قذافی، رهبر ليبی در سخنان خود در ميان هوادارانش در خرابه‌های ساختمانی که روز يکشنبه در حمله هوايی ائتلاف نابود شد در منطقه باب العزيزيه طرابلس اظهار داشت: آنچه که در کشور روی می‌دهد جنگ صليبی جديدی است که کشورهای صليبی بر اسلام تحميل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از تمام ارتش‌های جهان اسلام خواست تا عليه عمليات نظامی کشورهای غربی به ياری ليبی بشتابند.

قذافی گفت: ملت‌های جهان از جمله آسيا، آفريقا، آمريکا و اروپا با برپايی تظاهرات از ملت ليبی حمايت می‌کنند ملتهای جهان مخالف حمله‌ کشورهای غربی عليه ليبی هستند.

وی در ادامه افزود: ملت‌های کشورهای غربی با سردمداران خود مخالف هستند. همگان مردم ليبی را تاييد می‌کنند. کسانی که با شما مخالف هستند گروهی کوچک از فاشيست‌ها، ديوانگان و افرادی هستند که به دست ملت‌شان سقوط خواهند کرد.

رهبر ليبی خطاب به هوادارنش گفت:‌ شما در اين جنگ تاريخی پيروز خواهيد شد. موشک‌ها ما را نمی‌ترساند. ما موشک‌ها را به سخره می‌گيريم. مردم ليبی می‌خندند و آ‌ماده هستند. اين جنگ اگر در کوتاه مدت پايان يابد و يا مدت زيادی ادامه پيدا کند در هر دو صورت ما آنها را شکست خواهيم داد.

قذافی در ادامه افزود: مردم ليبی پدافند هوايی اين کشور هستند. قدرتمندترين دفاع هوايی همين مردم هستند. من الان در ميان مردم يعنی همان دفاع هوايی کشور قرار دارم. حمله‌ی نظامی نيروهای غربی به رهبری آمريکا، فرانسه و انگليس توجيهی ندارد و با منشور و قوانين سازمان ملل در تضاد است. اين تجاوز ظالمانه و آشکار از سوی فاشيست‌ها صورت می‌گيرد. تاريخ آنها را در زباله‌دانی خود خواهد انداخت.

رهبر ليبی همچنين مدعی شد: ما انقلاب جهانی عليه امپرياليسم را رهبری می‌کنيم. من از طوفان‌ها و جنگنده‌ها نمی‌ترسم .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016