دوشنبه 1 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج استعفای مسئولان يمنی پس از سرکوب شديد اعتراض ها، العربيه

معاون رئيس جمهور وچند سفير به مخالفان پيوستند

دبی-العربيه.نت - همزمان با گسترش اعتراض ها عليه حکومت علی عبدالله صالح رئيس جمهور يمن و انحلال کابينه دولت وی روز دوشنبه ۲۱-۳-۲۰۱۱ تعداد زيادی از شخصيت های دولتی يمن وچندين سفير اين کشور از سمت های خود استعفا کرده وبه صف معترضان پيوستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگارالعربيه سرلشکر علی محسن الاحمر از مقامات برجسته نظامی در اين کشور به مخالفان پيوست و تاکيد کرد برای سرنگونی حکومت علی عبدالله صالح تلاش خواهد کرد.

محسن الاحمر که از معاونان رئيس جمهور يمن و از مقامات بلندپايه به شمار می آِد در يک گفتگوی تلويزيونی گفت : "بنا بر توصيه دوستان نظامی در منطقه نظامی شمال غرب و تيپ يک زرهی ، به نيابت از آنها حمايت خود را از انقلاب مسالمت آميز جوانان اعلام می کنم."

وی افزود: "ما به وظايف خود در حفظ امنيت و ثبات کشور در منطقه خود عمل خواهيم کرد."

همچنين احمد القعطبی استاندارعدن ، سفير يمن در سوريه ، سفير يمن در رياض و نيز عبدالله الصايدی نماينده اين کشور در سازمان ملل در اعتراض به کشتار معترضان از سمت های خود استعفا دادند.

پيش از اين افراد علاوه بر۲۳ نماينده مجلس ، هدی البان وزير حقوق بشر يمن نبيل الفقيه وزيرگردشگری و حمود الهتار وزير اوقاف استعفای خود را از دولت اين کشور اعلام کرده بودند.

در همين حال منابع نظامی در يمن گزارش دادند که در پی درگيری بين ارتش اين کشور و گروه حوثی ها در شمال کشور ۲۰ نفر از افراد اين گروه کشته شدند.

براساس اين گزارش در اين درگيری که به منظور تسلط بر مواضع تحت نفوذ حوثيها در استان الجوف صورت گرفت دو طرفبا استفاده از سلاح سنگين درگير شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016