یکشنبه 14 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۳۰۸ نفر در حوادث رانندگی نوروز ۹۰ کشته شدند، ايلنا

آمار مصدومان در حوادث نوروز امسال نيز تا تاريخ مذکور ۵۵۲۱ نفر گزارش شده است که از اين تعداد ۲۴۲۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳۰۹۸ نفر درمان سرپايی شدند. همچنين تعداد فوتی‌ها در حوادث رانندگی ۳۰۸ نفر بوده است.

ايلنا: تا صبح چهاردهم فروردين تعداد ۷۷۶۶ نفر از حادثه‌ديدگان در تعطيلات نوروزی امسال با تلاش امدادگران جمعيت هلال‌احمر نجات يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری ايلنا،سازمان امداد و نجات جمعيت اعلام کرد که از زمان آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۸ صبح چهاردهم فروردين تعداد ۲۱۱۸ فقره عمليات امداد و نجات انجام شد. تعداد خانوا‌رهای آسيب ديده در اين مدت ۱۹۹۹ خانوار و تعداد افراد آسيب‌ديده ۸۰۷۴ نفر بود که از اين تعداد ۷۷۶۶ نفر با تلاش امدادگران جمعيت هلال‌احمر نجات يافتند.

آمار مصدومان در حوادث نوروز امسال نيز تا تاريخ مذکور ۵۵۲۱ نفر گزارش شده است که از اين تعداد ۲۴۲۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳۰۹۸ نفر درمان سرپايی شدند. همچنين براساس اين گزارش تعداد فوتی‌ها در حوادث رانندگی ۳۰۸ نفر بوده است.

تعداد ۴۸۱۱ مسافر نوروزی نيز تا تاريخ سيزدهم فروردين از خدمات اسکان اضطراری سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر بهره مند شدند و ۳۳۳۹ بسته غذايی و ۳۱۱۷ اقلام زيستی بين آنها توزيع شد.

گفتنی است که تا چهاردهم فروردين تعداد ۲۹۰ سورتی پرواز و ۲۱۸ ساعت پرواز توسط بالگردهای جمعيت در جريان عمليات‌های امدادی انجام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016