چهارشنبه 17 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده اصفهان: درخواست رئيس​جمهور از نمايندگان برای افزايش قيمت​ها در سال جاری، خبرآنلاين

سياست > مجلس - حميدرضا فولادگر با اشاره به ديدار نوروزی نمايندگان با رئيس جمهور گفت: رئيس جمهور از نمايندگان خواست درتصويب بودجه با دولت همراهی بيشتری کنند.

نماينده مردم اصفهان در مجلس در گفت​وگو با خبرآنلاين پيرامون مباحث مطرح شده توسط رئيس جمهور در نشست نوروزی با نمايندگان، افزود: آقای رئيس​جمهور در سخنان خود از نمايندگان خواستند درتصويب بودجه ۹۰، به دولت کمک کنند و با دادن مجوز به دولت برای افزايش قيمت​ها شرايطی را فراهم کنند که ميزان پرداخت يارانه​ها به مردم افزايش يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين رئيس جمهور در کنفرانس خبری از گسترده شدن اجرای قانون هدفمند کردن يارانه​ها در سال جاری سخن گفته بود.

ديگر درخواست رئيس جمهور آنگونه که رئيس کميسيون اصل۴۴ مجلس می​گويد، درباره همراهی مجلس با دولت در محقق کردن ۵/۲ ميليون شغلی است که دولت قصد دارد درسال جاری آن را عملياتی کند.

به گفته وی، احمدی​نژاد دراين ديدار همچنين از برخی اظهارنظرها درباه اجرای قانون هدفمند کردن يارانه​ها انتقاد کرده و درعين حال اين قانون راخالی از اشکال ندانسته و تصريح کرده است: قانون هدفمندی يارانه​ها بدون اشکال نيست ولی بزرگ​نمايی مشکلات و زير سوال بردن طرحی که محصول مشترک دولت و مجلس است، به صلاح نيست.

فولادگر افزود: رئيس​جمهور همچنين درباره نگرانی نمايندگان از اثرات اجرای قانون هدفمند کردن يارانه​ها بر بخش صنعت و کشاورزی، به آنان اطمينان داده دولت اجازه نمی​دهد به اين بخش ها صدمه​ای وارد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016