جمعه 2 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غفوری فرد: ساخت يک نيروگاه از صفر با صرفه تر از اتمام نيروگاه بوشهر است، مهر

رئيس کميته ويژه بررسی علل تاخير نيروگاه بوشهر تاکيد کرد: از آنجا که سناريوی تحويل نيروگاه بوشهر هر سال در حال تکرار است به نظر می رسد ساخت يک نيروگاه از صفر، سريع تر و کم هزينه تر خواهد بود.
حسن غفوری فرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص عملکرد کميته ويژه بررسی علل تاخير احداث نيروگاه بوشهر گفت: متاسفانه هر سال شاهديم که وعده تحويل اين نيروگاه به سال آينده موکول می شود و همواره صحبت از اشکالات فنی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: سئوال اصلی ما اين است آيا با وجود اين همه اشکال و صرف هزينه و طی زمان طولانی، احداث اين نيروگاه با اين وضعيت به صلاح بوده است يا نه؟

غفوری فرد گفت: من همچنان معتقدم ساخت يک نيروگاه از صفر، سريعتر و کم هزينه تر می‌شد.

وی تاکيد کرد: ما می توانستيم قرارداد جديدی با روسيه يا چين ببنديم، مطمئنا در اين صورت ساخت يک نيروگاه جديد سريعتر پيش می رفت.

رئيس کميته ويژه بررسی علل تاخير نيروگاه بوشهر به جلسه اعضای اين کميته با رئيس سازمان انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته جلسه ای با آقای عباسی داشتيم و قرار شد ايشان پاسخگوی سئوالات ما باشند که هنوز پاسخی دريافت نکرده ايم.

وی يادآور شد: بعد از بررسی بودجه ۹۰ اعضای اين کميته بازديد از نيروگاه اتمی بوشهر خواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016