پنجشنبه 30 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غفوری‌فرد: اصلاح‌طلبانی که در برابر فتنه موضع نمی‌گيرند حق کانديداتوری را ندارند، فارس

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسين تأکيد کرد: اصلاح‌طلبانی که همچنان در برابر فتنه موضع نمی‌گيرند، نمی‌توانند در نظام اسلامی مشارکت داشته باشند و کانديدای انتخابات شوند.

حسن عفوری‌فرد عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و جامعه اسلامی مهندسين با اشاره به لزوم ارائه يک ليست واحد از سوی اصولگرايان برای انتخابات، با تأييد اين مطلب به خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس گفت که اصولگرايان همه تلاش خود را برای ارائه يک ليست واحد در انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه محور و اولويت اصولگرايان برای تعيين مصاديق انتخاباتی را التزام عملی به ولايت فقيه، اعلام کرد و افزود: کسانی که می‌ خواهند در انتخابات شرکت کنند، بايد در ابتدا اعتقادشان را به ولايت فقيه به اثبات رسانده باشند.

غفوری‌فرد موضع‌گيری در برابر فتنه ۸۸ و مردمی بودن را از ديگر شاخص‌های‌ کانديداهای انتخابات مجلس نهم برشمرد و تاکيد کرد: بين اصلاح‌طلبان هستد کسانی که در برابر فتنه موضع خوبی نگرفتند که البته ممکن است از اين دست افراد بين جريان اصولگرايی هم باشند که بايد همگی در برابر فتنه اعلام برائت کنند تا فرصت کار کردن در نظام را به دست آورند.

وی درباره چگونگی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس باتوجه به همراهی اغلب آنها در فتنه ۸۸ نيز گفت که اين‌ها (اصلاح طلبان) بايد موضع صريح و شفافی نسبت به فتنه ۸۸ بگيرند تا بتوانند درون نظام اسلامی کار و در انتخابات فعاليت کنند.

اين عضو شورای مرکزی فراکسيون اصولگرايان مجلس هشتم درخصوص آن دسته از اصلاح‌طلبانی که همچنان با فتنه ۸۸ مرزبندی ندارند، اظهار داشت: اين دست از افراد حتماً نمی‌توانند در نظام اسلامی مشارکت داشته باشند و کانديدای انتخابات شوند.

وی در پايان همچنين با اشاره به مواضع خاتمی، وی را جزو ساکتين در برابر فتنه ۸۸ دسته‌بندی کرد و گفت: خاتمی همچنان موضع صريحی در برابر فتنه نمی‌گيرد از اين رو بايد موضع خود را به صورت روشن در برابر فتنه اعلام کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016