یکشنبه 18 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات در حاشيه جلسه هيأت دولت: اسناد موثق داريم كه بن‌لادن مدت‌ها پيش مرده بود، فارس

خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات تأكيد كرد: اخبار و اطلاعات دقيق و اسناد موثق و دقيق و قابل توجهي داريم كه نشان مي‌دهد بن لادن از مدتي قبل به‎دليل بيماري اصلاً در قيد حيات نبوده كه آمريكايي‌ها با فرا‌فكني ادعا مي‌كنند كه او را كشته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات در حاشيه جلسه امروز هيئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرين اقدامات براي سركوب گروهك‌هاي تروريستي اظهار داشت: در غرب كشور بحمد‌الله با اقدامات خوبي كه صورت گرفت به خصوص در جريان سفر رئيس جمهور، وضعيت امنيت در اين منطقه خوب است و مجموعه وزارت و قرارگاه و ساير مجموعه‌هايي كه مسئوليت دارند كنترل خوبي بر گروه‌هايي كه بعضي در حال انهدام كامل هستند دارند.

وي افزود: در منطقه شرق كشور هم بحمد‌الله موفقيت‌هاي بسيار خوبي به دست آورديم و علي‌رغم اينكه دشمن طراحي‌هايي در موقعيت‌هاي مختلف دارد تسلط خوبي داريم و بحول و قوه الهي اجازه هيچ اقدامي به دشمن داده نمي‌شود.

وزير اطلاعات در خصوص موضوع كشته شدن بن لادن توسط آمريكايي‌ها نيز اظهار داشت: اگر واقعا دستگاه نظامي و اطلاعاتي آمريكا بن لادن را دستگير كرده‌اند يا كشته‌اند بايد جنازه او را نشان دهند نه اينكه به ادعاي خودشان جنازه وي را به دريا بيندازند.

مصلحي افزود: وقتي دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي ريگي (سركرده گروه تروريستي جند الشيطان) را دستگير كرد تصوير او را به همه مردم دنيا نشان داد و اين نكته قابل توجهي است كه معتقديم آنها مي‌خواستند از اين طريق بيداري منطقه را تحت الشعاع قرار دهند و با ديكتاتوري رسانه‌اي كه دارند فضاي افكار عمومي را منحرف كنند.

وي ادامه داد: بخش قابل توجهي از اين تبليغات هم براي سامان‌دهي وضعيت انتخابات در آمريكاست و با وجود مشكلات اقتصادي كه دارند و بسيار شكنده است، تلاش كردند از طريق ديكتاتوري رسانه‌اي كه دارند با انحراف افكار عمومي نظر جهانيان را به سوي ديگر جلب كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وزير اطلاعات گفت: اخبار و اطلاعات دقيق و اسناد موثق و دقيق و قابل توجهي داريم كه نشان مي‌دهد بن‌لادن از مدتي قبل به دليل بيماري اصلاً در قيد حيات نبوده كه آنها با فرا‌فكني ادعا مي‌كنند كه او را كشته‌اند.

مصلحي در پاسخ به سؤالي درباره گروه‌هاي تروريستي غرب كشور توضيح داد گروه‌هاي مختلفي در غرب كشور وجود دارند كه ته‎مانده‌هاي گروه‌هايي هستند كه از اول انقلاب با نظام اسلامي مقابله داشته‌اند و فعاليت‌ها و تلاش‌هاي مذبوحانه‌اي دارند.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره اقدامات ته‎مانده‌هاي گروه جند الشيطان هم تصريح كرد: جند الشيطاني كه به سركردگي ريگي فعاليت مي‌كرد ديگر وجود خارجي ندارد.

وزير اطلاعات در پايان، جلسه امروز هيئت دولت را كه به رياست محمود احمدي نژاد رئيس جمهور برگزار شد، خوب توصيف كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016