چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رفـع ممنوعيت خـروج محمد رسول‌اف از کشور، قطعی نبودن حضور اين کارگردان ايرانی در جشنواره‌ کن، ايسنا

وکيل محمدرسول‌اف کارگردان سينمای کشور از رفع ممنوع ‌الخروج بودن موکلش خبر داد.

ايمان ميرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی آخرين وضعيت پرونده‌ی محمد رسول‌اف گفت: پرونده موکل من همچنان در شعبه ۵۴ محاکم تجديدنظر تهران مفتوح است و با توجه به اشکالات شکلی و ماهيت پرونده، اميد نقض رای صادره بدوی توسط قضات و مستشاران دادگاه تجديدنظر وجود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی يادآور شد: موکلم در سال گذشته با دريافت پروانه ساخت، فيلم جديدی را تهيه کرد که اولين حضور بين‌المللی آن در جشنواره کن است. خوشبختانه بر اين اساس گويا مديران فرهنگی و قضايی تصميم به رفع موانع موجود جهت خروج وی از کشور و شرکت در جشنواره فيلم کن گرفتند.

ميرزازاده تصريح کرد: روز دوشنبه با فراخوان مقامات قضايی و مراجعه به دادگاه انقلاب، نامه‌ی رفع ممنوعيت خروج از کشور جهت ارائه به مراجع ذی‌صلاح ابلاغ و تحويل شد.

وی در پايان متذکر شد: با توجه به پايان نمايش فيلم موکلم، حضور وی در جشنواره فيلم کن قطعی نيست.

براساس اين گزارش، محمد رسول اف در اواخر سال ۸۸ دستگير و سپس آزاد شد و تا ۲۶ ارديبهشت ۹۰ به دستور مقامات قضايی ممنوع الخروج بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016