پنجشنبه 2 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حيدر مصلحی: جريان انحرافی حاصل طراحی فتنه‌گران، مسئولان بطور جد مراقب اطراف خود باشند، مهر

وزير اطلاعات در هشداری خطاب به مسئولان کشور نسبت به فعاليت مجدد تروريستی منافقين گفت: من به عنوان مسئول دستگاه امنيتی اطلاعاتی کشور به مسئولان هشدار می دهم که بايد مراقب اطراف خود به طور جد باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حيدر مصلحی وزير اطلاعات کشورمان پيش از ظهر امروز در سومين گردهمايی انجمن دفاع از قربانيان تروريست خاورميانه اظهار داشت: من از بسيج و اين انجمن درخواست دارم که ماهيت واقعی تروريست ها را به نسل جوان امروز بشناسانند زيرا آنها اوايل انقلاب نبودند و از وضعيت منافقين خبر ندارند و نياز جدی به اين موضوع دارند که نسبت به مجموعه ای که هم اکنون خود را در دامن استکبار جا داده و از حمايت آن برخوردار است آشنا شوند.

وی با اعلام اينکه در يکی از اسنادی که وزارت خارجه آمريکا در خردادماه سال جاری منتشر کرد آمده بود که منافقين در بين توده مردم ايران جايگاهی ندارند، گفت: آمريکايی‌ها بايد در قبال مجموعه ای که خودشان اذعان دارند منفورترين افراد در بين مردم ايران هستند تکليفشان را روشن کنند.

مصلحی با طرح اين سئوال که اگر منافقين در بين مردم ايران جايگاهی ندارند پس چرا آمريکايی‌ها از آنها حمايت می کنند؟، گفت: در همين اسناد وزارت امور خارجه آمريکا که منتشر شد آمده است افراد مسن جامعه ايران از منافقين به دليل سوابق بدشان در دفاع مقدس و همچنين جاسوسی هايی که انجام می دادند نفرت دارند.

وی اضافه کرد: همچنين در جای ديگر اسناد وزارت امور خارجه آمريکا آمده است: بخشی از مردم ايران با فعاليت گروه منافقين آشنايی ندارند اما بخشی از مردم ايران که با فعاليت گروه منافقين آشنايی دارند همواره اين سئوال را از غرب دارند که چرا به آنها امکانات می دهيد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير اطلاعات با طرح اين سئوال که چرا کشور فرانسه يک مجموعه عظيمی را در اختيار منافقين قرار داده است؟، گفت: در گزارش اسناد وزارت امور خارجه آمريکا از منافقين به عنوان يک فرقه ياد شده که اعضای آن با دنيای خارج بيگانه اند و تنها از سوی افراد گروهک تغذيه فکری می شوند و شاهد اين مطلب آن است که برخی از اين افراد در اعترافات خود اعلام کردند که ما غير از ديدن کانال تلويزيونی نفاق حق ديدن کانال های تلويزيونی و راديويی ديگر را نداريم.

مستکبران، پول و نيازمنديهای گروه های تروريستی را با هليکوپتر به آنها می رسانند

مصلحی با بيان اينکه پشتوانه همه اقدامات تروريستی در جاهای مختلف دنيا از جمله افغانستان، پاکستان، عراق و سرزمين های اشغالی دلارهای آمريکايی و يوروهای اروپايی است، گفت: حتی خبر داريم که مستکبران پول و نيازمنديهای گروه های تروريستی را با هليکوپتر به آنها می رسانند.

چرا جنازه بن‌لادن را به مردم نشان نمی دهند

وی در ادامه به خبر دستگيری و کشته شدن بن لادن اشاره کرد و افزود: آنها اگر بن لادن را دستگير کردند و کشتند چرا جنازه اش را به مردم نشان نمی دهند پس مشخص است که آنها از ابزار رسانه ای برای رسيدن به مقاصد سياسی و اقتصادی خود استفاده می کنند.

وزير اطلاعات تصريح کرد: در حال حاضر استکبار رسانه ای اجازه نمی دهد بحران های سياسی و اقتصادی غرب برملا شود .

وی با اعلام اينکه در آينده نزديک فروپاشی آمريکا و اروپا به دليل بحران اقتصادی قطعی است، گفت: اقتصاد بادکنکی که با ربا در غرب شکل گرفته است به زودی می ترکد.

گروهک منافقين در حال اضمحلال است

مصلحی در ادامه با بيان اينکه دستگاههای اطلاعاتی کشور با هماهنگی و همدلی خوبی که امروز با تدبير مقام ولايت در صحنه های مختلف اطلاعاتی وجود دارد اشراف گسترده ای بر حرکت گروه های تروريستی دارند، گفت: البته گروهک منافقين هم اکنون در حال اضمحلال و از بين رفتن است اما اين به معنای آن نيست که تلاش های مذبوحانه اين گروهک تروريستی عليه ملت شريف ايران انجام نشود.

وزير اطلاعات در هشداری خطاب به مسئولان کشور نسبت به فعاليت مجدد گروهک تروريستی منافقين گفت: من به عنوان مسئول دستگاه امنيتی اطلاعاتی کشور به مسئولان هشدار می دهم که بايد مراقب اطراف خود به طور جد باشند زيرا استکبار يکی از بهره برداری هايی که امروز از نفاق می کند و در دوره اصلاحات آمريکايی و حتی در دوره تکنوکرات ها از نفاق بهره برد اين بود که با نفوذ و تغيير روش و با به کارگيری منافقين ضربه های سختی به نظام وارد کرد.

منافقين از افراد پليد برای رسيدن به مقاصد شوم خود بهره می برند/مسئولان در هر رده ای مراقب باشند

وی با اشاره به اينکه اساسا کارکرد منافقين اين است که در هر زمانی متناسب با آن زمان اقدام کنند، گفت: بر اين اساس نيز امسال گروهک منافقين مانند سالهای اول انقلاب عمل نمی کند بلکه آنها متناسب با زمان امروز اقدام خود را انجام می دهند و از افراد پليد برای رسيدن به مقاصد شوم خود بهره می برند لذا هشدار جدی می دهم که مسئولان در هر سطح و رده ای مراقب اطراف خود باشند.

گروه انحرافی حاصل طراحی عوامل فتنه ۸۸ است

مصلحی در ادامه به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در سال ۸۸ فتنه بسيار پيچيده ای رخ داد و امروز هم بايد مراقب باشيم که به وسيله گروه انحرافی از فتنه ۸۸ غافل نشويم چرا که همين گروه انحرافی حاصل کار و طراحی عوامل فتنه سال ۸۸ است و بايد حواسمان باشد همان کسانی که در فتنه ۸۸ آب به آسياب دشمن می ريختند امروز خود را زير پرچم ولايت نشان ندهند.

وزير اطلاعات خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ اصلاح طلبانی که از کشور فرار کرده بودند منافقين در کنارشان لانه کرده بودند و از آنها بهره برداری استکبار را می کردند به عنوان مثال خانم حقيقت جو که نماينده مجلس ما در دوره اصلاحات آمريکايی بود فريب خورد و مورد سوء استفاده نفاق قرار گرفت.

وی با تاکيد بر اينکه هوشياری و مراقبت از نکات مهمی است که همه بايد به آن توجه کنيم، گفت: وقتی در جايگاه مديريتی قرار می گيريم بايد حواسمان باشد که اصول را فراموش نکنيم و سرگرم فروع شويم.

تحريم کنندگان به دنبال برقراری ارتباط با ايران هستند

مصلحی در بخش ديگری از سخنانش به تحريم های غرب عليه جمهوری اسلامی ايران اشاره کرد و افزود: امروز اگر جمهوری اسلامی ايران در بهترين شرايط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سياسی قرار دارد به دليل اين است که تحريم ها موجب شد ملت ايران به بهترين نحو از استعدادها و ظرفيت های خود استفاده کنند و سرخوردگی استکبار نيز از همين موضوع است و به همين دليل است که آنها هر روز به دنبال تحريم جديدی عليه ملت ما هستند ولی نتيجه نمی گيرند زيرا همان کشورها خود به دنبال برقراری ارتباط با ايران هستند.

وزير اطلاعات با بيان اينکه با تدبير مقام ولايت نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران توانست به خوبی مسئوليت های خود را انجام دهد، گفت: شهدای ما چه شهدای دوران دفاع مقدس و چه شهدايی که در راه مبارزه با نفاق به شهادت رسيده اند جان خود را گذاشتند و از همه هستی خود گذشتند تا ما امروز با سربلندی زندگی کنيم.

وی با بيان اينکه امروز شهدا جامعه ما را مديريت می کنند، گفت: من با همه وجودم حس می کنم که همين امروز شهدا ضعف های مديريتی ما را جبران می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016