یکشنبه 9 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروي زميني سپاه: لانه ضد‌انقلاب را در هر جايي منهدم مي‌كنيم، فارس

خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي زميني سپاه با بيان اينكه سپاه ايجاد نا‌امني از سوي ضد انقلاب و تروريست‌ها را در مناطق مرزي ايران تحمل نمي‌كند، گفت: لانه ضد انقلاب را در هر جايي منهدم مي‌كنيم.

به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، سردار محمد پاكپور ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه فرماندهي تيپ پياده انصارالمهدي (عج) استان زنجان با اشاره به اينكه در داخل كشور هر جا ضد انقلاب ايجاد ناامني كند به وسيله نيروهاي مسلح به سزاي عمل خود مي‌رسد، اظهار داشت: ضد انقلاب براي جلوگيري از رشد و توسعه مناطق مرزي دست به هر كار ناجوانمردانه مي‌زند.

وي با بيان اينكه تيپ انصارالمهدي يكي از يگان‌هاي اصلي مانوري و اساسي سپاه است، افزود: تيپ انصارالمهدي (عج) كارنامه درخشاني در تمام مقاطع چه در زمان سال‌هاي دفاع مقدس و چه بعد از دفاع مقدس داشته كه نشانگر توانايي سپاه براي مقابله با دشمن در هر برهه از زمان است.

فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به اينكه در ارديبهشت ماه سال‌جاري نيروي زميني سپاه توسط قرارگاه حمزه اقدامات اساسي و ماندگار در مناطق مرزي آذربايجان غربي انجام داده است، يادآور شد: در بعضي از مناطق شمال غرب حتي در زمان جنگ نيرو نداشتيم اما امروز به همت سپاه به دليل وجود امنيت در اين مناطق نيرو داريم.

وي با بيان اينكه تيپ انصارالمهدي استان زنجان بعد از سال‌هاي دفاع مقدس در داخل پادگان‌ها به منظور ايجاد آمادگي در مقابل هر گونه تهديد از سوي دشمن تلاش كرده است، تصريح كرد: بعد از دوران دفاع مقدس تيپ انصارالمهدي (عج) در مناطقي كه احساس نا‌امني وجود داشته با جان و دل حضور پيدا كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار پاكپور با اشاره به اينكه تيپ انصارالمهدي شهداي گرانقدري نيز در مناطق مرزي تقديم انقلاب و اسلام كرده است، ادامه داد: وقتي نيروي‌هاي مسلح در منطقه‌اي حضور داشته باشند ضد انقلاب نمي‌تواند در آن منطقه ايجاد نا‌امني كند.

فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به اينكه يگان‌هاي زيادي در منطقه ماكو در آذربايجان غربي با آمادگي كامل از مرزها حفاظت مي‌كنند، خاطر نشان كرد: از اوايل سال‌جاري گروهي از مهندسان براي انجام كارهاي جاده سازي در منطقه شمالغرب مشغول شده‌اند.

وي تصريح كرد: كار جاده سازي و بسياري از كارهاي عمراني از خيلي وقت پيش در اين مناطق بايد انجام مي‌شد كه به دليل نا‌امني بلاتكيف باقي مانده بود.

سردار پاكپور با بيان اينكه تاكنون گروه مهندسان اعزامي 70 درصد از راه‌هاي منتهي به پايگاه‌ها را سامان دهي كرده‌اند، خاطر نشان كرد: همه اقدامات انجام گرفته در منطقه ماكو مديون امينتي است كه برادران سپاهي در اين منطقه ايجاد كرده‌اند.

فرمانده نيروي زميني سپاه با انتقاد از رسانه‌هاي داخلي و بيگانه افزود: انتقاد از رسانه‌هاي داخلي و بيگانه به اين دليل است كه رسانه‌هاي داخلي، اطلاع رساني خوبي از فعاليت‌هاي انجام شده نمي‌كنند و رسانه‌هاي بيگانه نيز با زيركي بسيار عناصر ضد انقلاب را مظلوم نمايي مي‌كنند.

وي با بيان اينكه رسانه‌ها ماهيت گروهك پژاك را به مردم آشكار كنند، تصريح كرد: توسعه در سايه امنيت ايجاد مي‌شود بنابراين اگر خواهان توسعه درهمه نقاط كشور هستيم بايد امنيت برقرار باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016