دوشنبه 13 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفاع آيت الله خامنه ای از سپاه پاسداران و هشدار او در مورد اختلافات درون نظام، راديو بين المللی فرانسه

فواد روستائی - آيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران، امروز (دوشنبه) در ديدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همۀ دستگاه ها جريان های سياسی و فکری را به پرهيز از دميدن و مشتعل کردن فضای اختلاف، هياهو و جنجال در جامعه بر حذر داشت و از آنان خواست به حفظ وحدت، پايبندی عملی داشته باشند.

آيت الله علی خامنه ای گفت بايد هر چه ممکن است اختلاف نظرها و اختلاف سليقه ها را کم کرد و در فضای بحث های اختلافی ندميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر جمهوری اسلامی بدون آن که به تصريح از روياروئی شديد هفته های اخير ميان مخالفان رئيس جمهوری که خود را پيرو رهبر می دانند و هواداران محمود احمدی نژاد در رسانه ها ذکری به ميان آورد و ضمن ابراز تأسف شديد ازبرخی بگو مگوها و بحث های اختلافی در کشور گفت کسانی که به اين بحث ها دامن می زنند، آيا خوشحالی دستگاه های تبليغاتی بيگانه و تحليل های آن ها را نمی بينند؟
آيت الله خامنه ای بدون آن که توضيح دهد دشمنان چه کسانی هستند افزود ابراز شادمانی دشمنان نشان می دهد اين موضوع يک نقطۀ ضعف است و بنابراين بايد از ادامۀ آن جلوگيری کرد.
رهبر جمهوری اسلامی بار ديگر جنبش اعتراضی مردم پس از انتخابات رياست جمهوری دهم را که به عنوان اعتراض به تقلب در اين انتخابات به راه افتاد مورد انتقاد و حمله قرار داد و گفت ميان اختلاف نظر و ايستادگی يک جريان در برابر نظام بايد تفکيک قائل شد. رهبر جمهوری اسلامی گفت زمانی ممکن است جريانی در مقابل انقلاب اسلامی بايستد که در آن زمان قطعاً وظيفۀ همه دفاع از انقلاب است همانگونه که در سال ٨٨ اتفاق افتاد.
دفاعی جانانه از سپاه پاسداران و مقايسۀ راه طی شده به وسيلۀ اين نهاد نظامی با طی طريق امام حسين از ديگر نکات سخنرانی امروز رهبر جمهوری اسلامی ايران بود.
آيت الله خامنه ای در ارزيابی کارنامۀ سپاه گفت "نامگذاری روز سوم شعبان (روز تولد امام حسين) به عنوان روز پاسدار بدين معناست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می خواهد همواره در راه حضرت سيد الشهدا حرکت کند و بررسی منصفانۀ عملکرد سپاه از ابتدای پيروزی انقلاب تا کنون نشان می دهد سپاه پاسداران حقاً و انصافاً در اين راه قدم برداشته و ايستادگی کرده است."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016