شنبه 18 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نقوی عضو کميسيون امنيت ملی: پاسخ سنگين سپاه و بسيج به براندازان ۸۸ علت هتاکی‌ به سرلشکر جعفری است، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی با بيان اينکه مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونگذار اظهارات فرمانده سپاه را در راستای وظيفه قانونی وی تعريف می‌کند، گفت: شکست سنگين براندازان ۸۸ از سپاه و بسيج علت هتاکی‌به سرلشگر جعفری است.

سيد حسين نقوی عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بيان اينکه رسالت سپاه پاسداران دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در دوران دوم خرداد مدعيان اصلاحات به تمامی ارزش‌های ملت ايران اهانت کردند و انتظار داشتند سپاه به عنوان مدافع انقلاب سکوت کند. برخی از افراطيون دوم خردادی در فتنه ۸۸ نيز تماميت انقلاب را هدف قرار دادند تا با کمک دشمنان انقلاب جمهوری اسلامی را سرنگون کند. اما سپاه پاسداران به وظيفه خود عمل کرد تا احزابی چون مشارکت و کارگزاران ناکام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه حزب منحله مشارکت انتظار دارد که سپاه به عنوان مدافع انقلاب تماشاچی دشمنان باشد، خاطرنشان کرد: اگر سپاه پاسداران به عنوان نيروی نظامی و فرهنگی مطيع رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ نبود، قطعا دشمنان انقلاب به اهدافشان می‌رسيدند و امروز آقای رضا خاتمی حق دارد که به سپاه اهانت کند چرا که او و همفکرانش ضربه هولناکی از سپاه و بسيج متحمل شدند؛ لذا بايد گفت که شکست سنگين براندازان ۸۸ از سپاه و بسيج علت هتاکی‌به سرلشکر جعفری است.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس همچنين گفت: آقای سرلشکر جعفری شرط حضور جريان‌های سياسی را در عرصه سياسی کشور اعلام برائت از فتنه‌گران دانستند و اين يک واقعيت است چرا که فتنه‌گران نيروهای پياده نظام آمريکا هستند و نمی‌توانند به عنوان کسانی که با آمريکايی‌ها اعلام برائت نکرده‌اند به فکر رسيدن به قدرت در ايران اسلامی باشد.

نقوی در پايان با بيان اينکه مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونگذار کشور اظهارات فرمانده سپاه را در راستای وظيفه قانونی ايشان تعريف می‌کند، گفت: کسانی که برای فرمانده سپاه خط و نشان می‌کشند بدانند که حتی بعد از اعلام برائت از سران فتنه ديگر جايگاهی در بين مردم نخواهند داشت منتهی اعلام برائت برای حضور آنها در فضای سياسی کشور لازم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016