دوشنبه 20 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار حجازی: تمام داشته‌های دشمنان در منطقه ‌در تيررس است، فارس

معاون آماد، پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: دشمنان و نيروهاي فرامنطقه‌اي مطئمن باشند اگر عليه جمهوري اسلامي ايران دست به تعرضي بزنند تمام داشته‌هاي آن‌ها در منطقه در تيررس نيروهاي مسلح ما خواهد بود و در كوتاه‌ترين زمان آن‌ها را از كرده خود پشيمان مي‌كنيم.

به گزارش فارس، سردار سيدمحمد حجازي معاون آماد، پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد كل نيروهاي مسلح، با اشاره به برگزاري رزمايش بزرگ موشكي پيامبراعظم (ص)6 گفت: اين رزمايش حامل پيام صلح و دوستي براي كشورهاي منطقه و نشان دهنده اقتدار دفاعي و توان بازدارندگي مطلوب جمهوري اسلامي ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: كشورهاي همسايه مي‌توانند از الگوي كشورمان براي دست يافتن به اقتدار دفاعي درس بگيرند و به جاي اينكه امنيت خود را در وابستگي به قدرت‌هاي بيگانه و تكيه بر آنها جستجو كنند، برقراري امنيت آن‌را در مسيري كه جمهوري اسلامي طي كرده، يافته و دنبال كنند.

حجازي ادامه داد: جمهوري اسلامي درصدد تامين، حفظ و حراست از منافع ملي و تماميت ارضي خود است و در اين راه به ماجراجويان و دشمنان فرامنطقه‌اي هشدار جدي مي‌دهد.

معاون آماد، پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه سخنانش اظهار داشت: رزمايش پيامبر اعظم (ص)6، به منظور ارتقاي توانمندي‌هاي دفاعي، آمادگي نيروها و آزمايش و عملياتي كردن سامانه‌هاي جديد نيروي هوا فضاي سپاه انجام شد و به هيچ وجه جنبه تهاجمي نداشت.

حجازي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران هيچگونه چشم داشتي به منافع ساير كشورهاي منطقه ندارد، تصريح كرد: برگزاري اينگونه رزمايش‌ها اطمينان خاطري براي كشورهاي همسايه بوده و نشان مي‌دهد جمهوري اسلامي قادر است در كنار آن‌ها با همدلي و تفاهم امنيت منطقه را حفظ كند؛ بدون آنكه نيازي به حضور نيروهاي بيگانه احساس شود.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان سخنانش گفت: دشمنان و نيروهاي فرامنطقه‌اي مطئمن باشند اگر عليه جمهوري اسلامي ايران دست به تعرضي بزنند، تمام داشته‌هاي آن‌ها در منطقه در تيررس نيروهاي مسلح ما خواهد بود و در كوتاه‌ترين زمان آن‌ها را از كرده خود پشيمان مي‌كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016