چهارشنبه 22 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش گاردین از نشستی که هیاتی از ایران، اسرائیل و اعراب در آن حضور داشتند، انتخاب

گاردین نوشت، مقامات ارشد کشورها در یک اتاق و پشت یک میز بزرگ، گرد یکدیگر جمع شدند و در مورد نقطه نظرات مختلف، به بحث با هم پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ مقامات ارشد ایران اسرائیل و نماینده های اعراب در بروکسل در هفته گذشته جمع شدند و در مورد خاورمیانه ی عاری از سلاح کشتار جمعی بحث کردند.

در راس هیات ایرانی علی اصغر سلطانیه بود که نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی است. جرمی ایساچاروف سفیر و معوان میر امور استراتژیک در وزارت خارجه اسرائیل نیز در راس هیات اسرائیل بود در این جلسه حضور داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نمایندگان جهان عرب همگی در سطحی یکسان وارد جلسه شده بودند. تننها نمایندگان لیبی و یمن در این جلسه به دلیل مشکلات داخلی شان حضور نداشتند.

گاردین بدون ارائه توضیحی در مورد ممحتوای این جلسه، می نویسد: خبر خوب این است که همگی موفق شدند که در یک اتاق بزرگ، گرد یکدیگر بیایند و از اتاق بیروند نروند!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ این روزنامه انگلیسی اضافه می کند: خبر بد این است که تعداد زیادی از سخنرانان به مخالفان خود هشدار دادند. خبر بد دیگر این است که گری سمور مشاور اوباما در مسائل خلع سلاح هسته ای در جلسه حضور نیافت!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016