دوشنبه 20 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر عبدالفتاح سلطانی با توديع وثيقه آزاد شد، ايسنا

وکيل‌ مدافع «معصومه دهقان» از آزادی موکلش از زندان خبر داد و گفت: عنوان اتهامی وی تبليغ عليه نظام بوده است.

عبدالفتاح سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب تصريح کرد: در يازدهم تيرماه احضاريه‌ای از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهيد مقدس مستقر در زندان اوين برای موکلم ارسال و علت حضور نيز ادای پاره‌ای توضيحات عنوان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: اينجانب به اتفاق همسرم (موکل) در تاريخ ۱۴ تير ماه به دادسرا مراجعه کرديم. از ورود من ممانعت به‌عمل آمد و همسرم به شعبه مراجعه کرد. پس از گذشت مدت زمانی به من اطلاع دادند که وی بازداشت شده است.

وکيل ‌مدافع معصومه دهقان يادآور شد: از ۱۴ تا ۱۸ تير اطلاعی از همسرم نداشتم تا اينکه روز ۱۸ تير از شعبه دوم بازپرسی تماس گرفتند و خواستار وثيقه ۳۰۰ ميليون ريالی برای آزادی همسرم شدند. ما در همان تاريخ مقدمات توديع وثيقه را فراهم کرديم و پس از طی تشريفات، همسرم حدود ساعت ۱۷ روز گذشته ـ ۱۹ تير ماه ـ از زندان آزاد شد.

سلطانی عنوان اتهامی موکلش را تبليغ عليه نظام عنوان کرد و گفت: علت احضار و بازداشت چنين مطرح شد که همسرم مبلغ ۱۵ هزار يورو جايزه حقوق بشر نورنبرگ را که متعلق به من بود، برای خانواده‌های زندانيان سياسی هزينه کرده است. اين موضوع در حالی مطرح شد که من هنوز اين مبلغ را دريافت نکرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌ همچنان در شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهيد مقدس مفتوح است و ظاهرا تحقيقات ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016