پنجشنبه 23 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت عماريون: پسر دوم محسن ر. (رضايی) به انگليس گريخت

پس از فرار پسر اول محسن ر. به امريکا در سال ۱۳۷۶ ، پسر دوم اين عضو ارشد نظام هم به خارج از کشور گريخت...


"عماريون"- پسر دوم محسن ر. که علی نام دارد و دارای رفاقت ديرينه با مهدی هاشمی رفسنجانی است، از اول تير ماه سال جاری به انگليس رفته و در پوشش ادامه تحصيل در يک کالج انگليسی، قصد اقامت در لندن را دارد.
علی ر. از مديران ارشد در دبيرخانه مجمع تشخيص بوده و به کليه اسناد محرمانه و طبقه بندی شده اين نهاد حکومتی دسترسی داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است احمد ر. پسر اول محسن ر. نيز در سال ۱۳۷۶ همسر خود را روی تخت بيمارستان رها کرد و به امريکا گريخت و پس از ازدواج مجدد با يک بانوی اهل کره جنوبی و مصاحبه های متعدد عليه نظام بالاخره در سال ۱۳۸۵ با عنايت و لطف مقامات عاليرتبه نظام اجازه ورود به کشور را يافت.
احمد ر. که از همسر کره ای خود يک فرزند داشت برای بار سوم در ايران (با دختر رضا س. فرمانده اسبق سپاه اصفهان که مطلقه ی پسر اکبر خ.ک از متهمان اصفهانی الاصل پرونده قتل های زنجيره ای فروهر و... در سال ۷۶ بود) ازدواج کرد و صاحب فرزند شد ولی يک سال بعد مجدداً به خارج از کشور گريخت و تاکنون مراجعت ننموده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016