پنجشنبه 23 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گلايه امام ‌جمعه تبريز از افزايش قيمت‌ گاز و برق در حضور احمدی‌نژاد، فارس

خبرگزاری فارس: آيت‌الله مجتهد شبستری ضمن قدردانی از اجرای موفق قانون هدفمندی يارانه‌های توسط دولت، در حضور رئيس جمهور از برخی افزايش قيمت‌ها در زمينه قبوض گاز و برق گلايه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به آذربايجان شرقی، آيت‌الله مجتهد شبستری نماينده ولی فقيه در استان و امام‌جمعه تبريز طی سخنانی در مراسم افتتاح مجتمع فولاد عجب‌شير و بناب با اشاره به اجرای موفق هدفمند‌کردن يارانه‌ها از فعاليت‌های اقتصادی دولت تشکر کرد و گفت: گزارش‌هايی که در مورد گرانی پيش آمده در قبض گاز و برق به ما می‌رسد که موجب گلايه‌هايی از سوی مردم به ما شده است که به تبع اين گرانی‌ها ساير اجناس نيز با افزايش قيمت نيز روبرو بوده به همين دليل از مسئولين می‌خواهيم که به اين مسائل رسيدگی کنند.

وی با بيان اينکه در حضور رئيس‌جمهور از وزير بازرگانی خواهش می‌کنيم که اين موضوع گرانی گاز و برق را در کميته هدفمندی مطرح کنند اظهار داشت: از جانب مردم آذربايجان بگوييد که اين افزايش قيمت در گاز و برق روند زيادی داشته که اميدواريم شيب معتدلی را در پيش بگيريد چرا که افزايش قيمت گاز و برق، افزايش قيمت ساير اجناس را نيز به دنبال دارد.

نماينده ولی فقيه در استان آذربايجان شرقی با اشاره به حدود تورم در بحران اقتصاد جهانی تأکيد کرد: مردم توجه زيادی به اين موضوعات ندارند از اين رو خواستار در پيش گرفتن سياستی تعديلی در افزايش قيمت گاز و برق هستند.

آيت‌الله شبستری همچنين يادآور شد: متوليان مساجد نسبت به افزايش قيمت گاز گله دارند که ما جوابی برای آنها نداريم بنابراين اگر اين موضوع اصلاح شود از شما ممنون می‌شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016