پنجشنبه 16 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيمان از امروز ۱۲ درصد گران شد، مهر

- کاهش ۱۶ درصدی تعرفه واردات شکر

مدير کل تامين و توزيع کالای وزارت بازرگانی از کاهش ۱۶ درصدی تعرفه واردات شکر و ابلاغ مصوبه افزايش ۱۲ تا ۱۳.۵ درصدی قيمت سيمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، يدالله صادقی با اعلام جديدترين تصميمات تنظيم بازاری با اشاره به کاهش تعرفه واردات شکر به ۴ درصد، اظهارداشت: بخش بيشتری از نياز مصرفی شکر از طريق واردات تامين می شود، ضمن اينکه قيمت شکر در بازارهای جهانی افزايش يافته است و در بازار ايران هم تاثيرگذر خواهد بود.

وی گفت: برهمين اساس، دولت به منظور تعادل قيمت شکر در داخل مصوب کرد که تعرفه واردات شکر تا ابتدای مهرماه ۹۰ از ۲۰ به ۴ درصد کاهش يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صادقی در ادامه تصريح کرد: با توجه به اصلاح قيمت حاملهای انرژی و تاثير آن بر هزينه تمام شده توليد ، بررسی تاثير قيمت حاملهای انرژی در قيمت تمام شده سيمان در دستور کار قرار گرفت.

مديرکل تامين و توزيع کالای وزارت بازرگانی اعلام کرد: برهمين اساس، افزايش قيمت سيمان به ميزان ۱۲ تا ۱۳.۵ درصد تاييد و ابلاغ شده است.

وی تصريح کرد: معاونت بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی اين مجوز را به عنوان مسئول کميته سيمان صادر کرده، ضمن اينکه واحدهای توليدی از ديروز چهارشنبه مجوز افزايش قيمت را براساس درصدهای اعلام شده دريافت کردند.

توليد کنندگان از امروز پنجشنبه قيمت هر تن سيمان فله و پاکتی را شش هزار و ۸۰۰ تومان افزايش دادند. تا پيش از اين قيمت هر تن سيمان فله در بازار حدود ۵۰ هزار تومان بود که به ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسيد، همچنين قيمت هر تن سيمان پاکتی تاکنون ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان بود که به ۶۳ هزار و ۳۰۰ تومان بالغ شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016