جمعه 7 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر: برخي توهم داشتند كه مي‌‌‌‌توانند مقابل رهبري هم بايستند، فارس

نايب رئيس مجلس گفت: برخي از افراد اين توهم را داشتند كه چون در برابر همه ايستاده‌اند، مي‌توانند در مقابل رهبري نيز بايستند.

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، محمدرضا باهنر صبح امروز در گردهمايي وحدت اصولگرايان استان خراسان رضوي در محل حسينيه فرهنگيان شهر مشهد، اظهارداشت: در حال حاضر وحدت بين نيروهاي اصولگرا براي حضور در انتخابات آتي مجلس امري بسيار مهم و ضروري است.

وي افزود: به همين دليل گروه 8+7 متشكل از نخبگان جامعتين و همچنين نمايندگان برخي از افراد صاحب‌نام كشور برگزار مي‌شود.

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين كشور افزايش وحدت بين اصولگرايان را از مهم‌ترين ضرورت‌هاي زمان حاضر دانست و عنوان كرد: به همين دليل بايد اين جريان يك وحدت و همدلي براي حضور خود در انتخابات سال جاري داشته باشد.

وي، فتنه سال 88 را يكي از موضوعات بسيار براي انقلاب اسلامي برشمرد و ادامه داد: با اين حال با وجود تمام خسارت‌هاي اين فتنه، بركاتي نيز نصيب اسلام و نظام اسلامي شد.

باهنر تعميق باورهاي انقلابي و بصيرت افزايي را از جمله اين بركات عنوان كرد و گفت: اين فتنه سبب باز شدن چشم همه به روي فتنه‌گري‌هاي تمام دشمنان انقلاب اسلامي شد.

وي با بيان اينكه حضور در انتخابات نيروهاي منتسب به اصلاح طلبي بلامانع اما با شرط و شروط‌‌‌‌هايي همراه است، يادآور شد: تعريف اصلاح‌طلبي و همچنين اعلام موضع در برابر فتنه 88 به ويژه سران اين فتنه از شروط اين كار است.

نايب رئيس مجلس، اصولگرايي را جزو اصلاح طلبي و اصلاح طلبي را جز اصولگرايي دانست و اعلام كرد: عده‌اي خود را مصلح معرفي كرده اما در جاهاي مختلف فساد مي‌كردند.

وي با مخاطب قرار دادن اصلاح طلبان، گفت: با مشخص كردن بايد و نبايدهاي خود موضعي مشخص براي حضور در عرصه‌هاي سياسي بگيريد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باهنر همچنين به اصولگرايان هشدار داد: با فرض بر اينكه جريان‌هاي اصلاح طلبي تمام شده است، نبايد معضلات گذشته به وجود آيد.

وي با اشاره به جريان انحرافي به وجود آمده در پيكره دولت، گفت: با اين حال طرح چنين مسائلي نبايد صدمه به كار رئيس جمهور كه خدمات بسيار زيادي را انجام داده بزند.

نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري كشور با تاكيد بر اين مطلب كه نبايد با افراط و تفريط‌‌هاي بي‌‌‌‌مورد جبهه اصولگرايي را تشكيل داد، خاطرنشان كرد: در همين راستا و براي افزايش ميزان تعاملات و وحدت بين نيروهاي اصولگرا در راستاي حضوري پر شور در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي، جلسات مختلفي بين اين جبهه، علما، جامعه روحانيت و مدرسين حوزه علميه قم از اواخر سال گذشته و اوايل امسال برگزار شده است.

وي فصل الخطاب همه را ولايت فقيه برشمرد و گفت: ولايت فقيه تبلور روحانيت و مرجعيت بوده و در راس نظام اسلامي قرار دارد.

باهنر با بيان اين كه عده‌اي در ادوار مختلف به دنبال فاصله انداختن با روحانيت بودند، تصريح كرد: اين افراد مي‌گفتند كه جزو ولايت فقيه كسي را قبول ندارند.

وي به حوادث پيش آمده براي شخص رئيس جمهور در ابتداي سال جاري اشاره كرد و توضيح داد: برخي از افراد اين توهم را داشتند كه چون در برابر همه ايستاده‌اند، مي‌توانند در مقابل رهبري نيز بايستند.

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين كشور اين اقدام را از شيطنت‌هاي جريان انحرافي ذكر كرد و افزود: اين جريانات نيز داراي بركات خفيه‌‌‌‌اي براي نظام به واسطه رو كردن دست بسياري از افراد ضد انقلاب و منحرف بود.

وي از تشكيل جبهه پايداري خبر داد و اظهار داشت: اين جبهه توسط اصولگرايان طي دو هفته گذشته با هدف افزايش تعاملات بين اصولگرايان تشكيل شده‌است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016