سه شنبه 25 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه ۱۹۲ نماينده مجلس در محکوميت ويژه​نامه خاتون روزنامه ايران، ايسنا

- دادستان تهران با اقدام ضدفرهنگی يکی از روزنامه‌های صبح برخورد کند


نمايندگان مجلس شورای اسلامی در محکوميت اقدام ضدفرهنگی يکی از روزنامه‌های صبح با صدور بيانيه‌ای ضمن محکوم کردن مواضع اين ويژه‌نامه، از اقدام دادستان تهران حمايت نموده و خواستار برخورد قانونی با آن شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايسنا، متن اين بيانيه که توسط محمد دهقان عضو هيات رئيسه مجلس قرائت شد، به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم‌ الله الرحمن الرحيم

يکی از روزنامه‌های دولتی در ضميمه مردادماه سال جاری ويژه نامه‌ای را با عنوان خاتون ۱، چاپ و منتشر نموده که با نگاهی ليبرالی به مساله حجاب و عفاف، به درج مطالبی پرداخته که با فرهنگ اسلامی هم خوانی ندارد.

اظهارات غيرکارشناسانه، غيرمنطقی و بدعت آميز و موهن نسبت به مساله حجاب و عفاف و ازدواج و زير سوال بردن اقدامات قانونی نيروی انتظامی در طرح ارتقاء سلامت اخلاقی که خواست مردم مسلمان است و ناديده گرفتن مصوبه‌ی شورای عالی انقلاب فرهنگی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جای جای اين نشريه به چشم می‌خورد که نوعی تسامح و تساهل فرهنگی، توجيه و چراغ سبز به بدحجابی در فضای کشور است.

در شرايطی که ملت‌های مسلمان و زنان با ايمان از سراسر جهان با تکيه بر ارزش‌های اسلامی، فرياد بر سر مستکبران و حاکمان خودکامه بلند کرده و چادر به عنوان يک نماد جهادی اسلامی درجهان مطرح است، نشر مطالبی از آنچه اشاره شد به وسيله‌ی يک روزنامه‌ی دولتی با اهداف خاص انحرافی و با سوءاستفاده از بيت‌المال به هيچ وجه با روح انقلاب اسلامی و مصالح نظام اسلامی سازگار نمی‌باشد.

ما نمايندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن مواضع اين ويژه نامه، به احترام جامعه بانوان محترم ايران اسلامی از اقدام دادستان تهران حمايت نموده و خواستار برخورد قانونی با آن می‌باشيم.

والسلام عليکم و رحمته الله برکاته.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016