یکشنبه 30 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستورالعمل آموزش و پرورش: اختلاط نوآموزان دختر و پسر در کلاس‌های پيش‌دبستانی ممنوع است، ايسنا

طبق دستورالعمل اجرايی دوره پيش‌دبستانی مدت فعاليت روزانه مراکز پيش‌دبستانی حداکثر ۵/۳ ساعت در روز و ۵ روز در هفته است.

به گزارش سرويس «آموزش و پرورش» ايسنا، کلاس‌های پيش‌دبستانی می‌توانند در نوبت صبح يا عصر (ترجيحاً نوبت صبح) با توجه به شرايط، نوع مرکز، نياز و تقاضای والدين تشکيل شوند و ساعت شروع فعاليت‌ها در نوبت صبح ۸ الی ۳۰/۱۱ و در نوبت عصر ۱۳ الی ۳۰/۱۶ می‌باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين دستورالعمل آمده است: اختلاط نوآموزان دختر و پسر در کلاس‌های پيش‌دبستانی ممنوع است و فقط در مراکزی که تعداد نوآموزان به حد نصاب نرسد اين امر با کسب مجوز از آموزش و پرورش منطقه بلامانع می‌باشد.

براساس مفاد اين دستورالعمل در مراکز پيش‌دبستانی مستقل که تعداد نوآموزان ثبت‌نام شده کمتر از حد نصاب برای تفکيک دو گروه سنی (۴ سال تمام) و (۵ سال تمام) است، ثبت‌نام نوآموزان ۴ و ۵ ساله در يک کلاس با نظر آموزش و پرورش، مشروط بر رعايت اصل اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی ويژه هر گروه سنی ‌ بلامانع می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016