چهارشنبه 2 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدودف: مسکو شورای انتقالی ليبی را به رسميت نمی‌شناسد، ايلنا

رئيس‌جمهوری روسيه با اعلام اين‌که رهبر حکومت ليبی همچنان دارای نفوذ و قدرت است، از معمر قذافی و مخالفان وی خواست تا در سريع‌ترين زمان ممکن جنگ داخلی را متوقف کرده و برای حل اختلاف‌های خود از راه مذاکره تلاش کنند.

ايلنا: «ديمتری مدودف» رئيس‌جمهوری روسيه گفت که به‌رغم برخی پيروزی‌هايی که توسط مخالفان دولت ليبی به دست آمده است، «معمر قذافی» رهبر حکومت اين کشور همچنان دارای نفوذ و قابليت‌های نظامی است.
به گزارش ايلنا به نقل از شين‌هوا، رئيس‌جمهوری روسيه با اعلام اين‌که رهبر حکومت ليبی همچنان دارای نفوذ و قدرت است، ادامه داد: «مسکو شورای انتقالی ليبی را به عنوان دولت اين کشور به رسميت نمی‌شناسد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدودف همچنين از معمر قذافی و مخالفان وی خواست تا در سريع‌ترين زمان ممکن جنگ داخلی را متوقف کرده و برای حل اختلاف‌های خود از راه مذاکره تلاش کنند.
مدودف که پس از ديدار با «کيم جونگ ايل» رهبر کره‌شمالی، در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «روسيه مايل است ليبيايی‌ها بين خودشان به توافق دست يابند.»
وی افزود: «لازم است جنگ داخلی ليبی هر چه زودتر پايان يابد و دو طرف برای دستيابی به توافقی درباره آينده کشورشان مذاکره کنند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016