شنبه 5 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور سربازان آمریکایی در میهمانی افطار سفارت ایران در سئول!

به ادعای دفتر منطقه ای خبرگزاری مهر در جنوب شرق آسیا جمع کثیری از مسلمانان کره ای و غیر کره ای مقیم، از ۸۰ کشور جهان در روز جهانی قدس افطار را مهمان سفارت ایران در سئول بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سفارت جمهوری اسلامی در آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس در مسجد مرکزی سئول مراسم ویژه افطار را با حضور مسئولین فدراسیون مسلمانان کره و جمعی از مسلمانان کره ای و غیر کره ای مقیم از ۸۰ کشور جهان برگزار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری مهر ادعا کرده که در این مراسم سربازان مسلمان ارتش آمریکا مستقر در کره جنوبی هم حضور داشتند.

ظاهرا خطیب مسجد سئول طی این مهمانی از "خدواند برای آزادی قدس و رهائی مردم مظلوم فلسطین از چنگ دژخیمان صهیونیستی" دعا کرده است.

eftar-iran-malesia.jpg

به گزارش مهر در حاشیه این مراسم احمد معصومی فر سفیر ایران در سئول با روسای فدراسیون اسلامی کره و اعضای هیئت امنای مسجد سئول در مورد راه های گسترش همکاری های مسلمانان کره ای و غیرکره ای مقیم کره جنوبی به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

در پایان از مهمان ها با غذاهای ایرانی بخصوص غذاهای مخصوص ماه رمضان پذیرایی شده که به گفته مهر مورد استقبال فراوان مسلمانان روزه دار واقع گردیده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016