شنبه 5 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان كل كشور در گفت‌و گو با فارس: محاكمه جاسوسان آمريكايي عين 'استقلال' جمهوري اسلامي ايران است

حجت‌الاسلام والمسلمين اژه‌اي با بيان اينكه محاكمه 3 جاسوس آمريكا در ايران عين استقلال نظام جمهوري اسلامي است، تأكيد كرد كه در جمهوري اسلامي ايران، قوه‌قضائيه قوه‌اي مستقل است.

حجت‌الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه‌اي دادستان كل كشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با اشاره به محاكمه جاسوسان آمريكا در داخل كشور و ادعاهاي برخي مقامات آمريكايي مبني بر اينكه 2 آمريكايي محكوم گروگان گرفته شده‌اند، گفت: آمريكا بايد هم از اين حرف‌ها بزند؛ غير از اين هم نبايد از آنها انتظار داشت؛ چرا كه خودشان متاسفانه همه مسائل را با چنين ديدگاه‌هايي دنبال مي‌كنند و فكر مي‌كنند كه جمهوري اسلامي هم اين طور است.

وي در اين باره افزود: آمريكايي‌هاي بازداشت شده در ايران اتهاماتي داشتند كه اتهامات آنها تعقيب شد و در دادگاه هم محكوم شدند.

دادستان كل كشور همچنين تصريح كرد: مطلقاً چنين مسئله‌اي كه آنها گروگان گرفته شده‌اند، وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اژه‌اي در ادامه اين گفت‌وگو تاكيد كرد كه محاكمه 3 جاسوس آمريكايي در ايران عين استقلال نظام جمهوري اسلامي است و اصولاً در هر كشوري اگر فردي بيگانه بخواهد در آن كشور قوانين را زير پا بگذارد با وي برخورد خواهد شد.

وي در پايان اظهار داشت: در جمهوري اسلامي ايران قوه قضائيه، قوه مستقل است و حتماً اين معنا را اجرا خواهد كرد.

براساس اين گزارش، سارا شورد، جاش فتال و شين باوئر سه آمريكايي بودند كه در سال 88 در مناطق مرزي كشورمان به اتهام جاسوسي بازداشت شدند.

دادگاه اخيراً جاش فتال و شين باوئر را مجموعاً به تحمل 16 سال حبس محكوم كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016