چهارشنبه 9 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهران رتبه نخست استفاده از سایت های پورنو در جهان، فارس

معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس گفت: بر اساس تحقیقات ارتش سایبری سپاه در زمینه مراجعه كاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی، شیراز رتبه ششم كشور را دارد.

به گزارش فارس، ابراهیم بیانی در جمع مدیران و فرماندهان پایگاه مقاومت ادارات استان فارس اظهار داشت: بر اساس این آمار استان‌های تهران، یزد و اصفهان در رده‌های نخست تا سوم قرار دارند.

بیانی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار دیگری در زمینه استفاده كاربران اینترنت از سایت‌های غیراخلاقی در بین ۱۸۲ كشور جهان تهران مقام نخست و شیراز رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

وی بیان كرد: با این آمار تكان دهنده چگونه ممكن است با وجود ماهواره‌ها دیگر انگیزه‌ای برای حضور جوانان در مساجد، روزه گرفتن و انجام فریضه امر به معروف باشد.

معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس بیان كرد: یكی از موضوعاتی كه دشمن از آن برای جدایی مردم از دین و تهی كردن نظام استفاده می‌كند ابزار فرهنگی و بهره‌گیری از سایت‌های اینترنتی فاسد، شبكه‌ها و آنتن‌های ماهواره است كه قارچ گونه در حال رشد هستند.

بیانی ادامه داد: ایجاد اباهی‌گری و تعطیل كردن امر به معروف و نهی از منكر در كشور، با هجمه سنگین از طریق ماهواره‌ها كه امروز بیش از ۵۰ درصد مردم از آن استفاده می‌كنند از برنامه‌های اصلی دشمنان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون اطلاعات فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان كرد: هجمه به ارزش‌های دینی جامعه از جمله حجاب، عفاف، نوع‌دوستی، پركاری و توسعه بی‌بند و باری نیز از اهداف دیگر دشمنان است كه در شبكه‌های ماهواره‌ای روی آن كار می‌كنند.

وی تصریح كرد: استفاده از ماهواره‌ها و پیگیری مختلف آن به نوعی در جامعه اسلامی ایران تاثیر گذاشته است كه طبق آمار، افرادی نیز به علت سیگنال ندادن برخی شبكه‌های خارجی از جمله فارسی‌وان اقدام به خودكشی كرده و یا مانع رفت و آمدهای خانوادگی شده‌اند.

این مقام مسئول تصریح كرد: پدران و مادران باید با هوشیاری مراقب فرزندان خود باشند كه آنان دچار هجمه شدید ماهواره‌ها و توسعه ترویج بی‌بند و باری نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دولت اشاره كرد و اظهار داشت: كار مسئولان نظام تنها نباید روبان چینی باشد و آنان باید تلاش كنند كه با عملكرد خود كاری نكنند كه مردم كه ولی نعمت هستند از آنان جدا شوند.

بیانی ادامه داد: مردم هستند كه بر ما منت دارند اما پاسخگویی به مردم در برخی ادارات شایسته آداب اسلامی نیست و كار مردم با امروز و فردا شدن به تعویق می‌افتد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016