شنبه 12 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز عمليات جديد عليه پژاك در شمال غرب كشور، ایرنا

روابط عمومي نيروي زميني سپاه از آغاز عمليات جديدي عليه اشرار و گروهك تروريستي پژاك در شمال غرب كشور خبر داد.

به گزارش ايرنا ، روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي روز شنبه اعلام كرد : پس از يك مهلت يك ماهه به گروهك تروريستي پژاك، نيروي زميني سپاه عمليات خود عليه اين گروهك را از سر گرفت.
در گزارش روابط عمومي سپاه اضافه شده است كه پس از يك مهلت يك ماهه در ماه مبارك رمضان به گروهك تروريستي پژاك براي عقب نشيني اشرار و تروريست‌هاي اين گروهك از مناطق مرزي شمال غرب كشور، بدليل عدم رعايت اين مهلت،رزمندگان قرارگاه حمزه سيدالشهداء (ع) نيروي زميني سپاه عمليات جديدي را آغاز كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


' اين عمليات با هدف پاكسازي مناطق آلوده مرزي شمال غرب كشور و عقب راندن گروهك‌ تروريستي پژاك از ارتفاعات منطقه عمومي سردشت آغاز و تاكنون ضربات سنگيني به اين گروهك وارد شده است'.
نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان كرده است: اين عمليات تا پاكسازي كامل مناطق مرزي از لوث وجود ضد انقلاب، اشرار و تروريست‌ها و تامين امنيت پايدار و كامل و رفع موانع توسعه و پيشرفت منطقه ادامه خواهد داشت.

در اين گزارش آمده است:آمار تلفات وارده به ضد انقلاب و گروهك تروريستي پژاك متعاقباً اعلام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016