چهارشنبه 16 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين اخبار از وضعيت دراويش گنابادی، مجذوبان نور

وضعيت مديران سايت مجذوبان نور و وکلای دراويش گنابادی

به گزارش خبرنگار سايت مجذوبان نور ، بعد از حدود ۴ روز علی رغم پيگری وکلای دراويش سلسله نعمت اللهی گنابادی و خانواده های بازداشت شدگان، از محل نگهداری آقايان امير اسلامی ، افشين کرمپور و غلامرضا شيرزادی وکلای دراويش گنابادی که جهت گفتگو به دعوت فرمانداری شهرستان کوار به آنجا مراجعه کرده بودند و توسط مامورين امنيتی در آن محل بازداشت شده اند و همچنين مديران و دست اندرکاران سايت مجذوبان نور که در روز يکشنبه ۱۳ شهريور در تهران توسط نيروهای امنيتی و لباس شخصی مورد يورش و حمله قرار گرفته و بازداشت شده اند هيچ اطلاعی در دست نيست.
لازم به ذکر است آقايان حميدرضا مرادی سروستانی و امير اسلامی دارای بيماری شديد قلبی می باشند و خانواده و وکلای ايشان شديدا در مورد سلامتی اين دو نفر ابراز نگرانی کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهادت درويش وحيد بنانی

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
در کمال تاثر و تاسف آقای وحيد بنانی يکی از دراويش سلسله نعمت اللهی که در مورخه سيزدهم شهريورماه نود (عصر روز يکشنبه) توسط مامورين امنيتی و انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت ؛ پس از سه روز متاسفانه در ساعت ۱۸:۳۰ سه شنبه ۱۵ شهريورماه به شهادت رسيد.
اين حادثه جانگداز را به خانواده و بازماندگان آن عزيز از دست رفته و دراويش سلسله نعمت اللهی گنابادی تسليت عرض می نماييم.

عدم رسيدگی به شکايت و وضعيت دراويش مجروح

به نقل خبرنگار سايت مجذوبان نور، سه تن از دراويش گنابادی به نامهای ابراهيم فضلی، اصغر کريمی، محمد علی سعدی که به علت اصابت گلوله ی نيروهای انتظامی و امنيتی مجروح شده اند در وضعيت وخيمی در بيمارستان به سر می برند .
در حال حاضر بر اثر فشارهای نيروهای امنيتی در روند بهبود و رسيدگی به وضعيت جسمانی مجروحين اخلال ايجاد شده به نحوی که به آنها دستبند زده و به خانواده های آنها اجازه داده نمی شود از فرزندان خويش عيادت نموده يا به بيمارستان ديگر منتقل نمايند . ضمن آنکه مجروحين از عدم رسيدگی به شکايتشان از مأمورين مبنی بر ايراد جرح عمدی و عدم رعايت موازين قانونی معترض اند .
در ادامه اين گزارش آمده است خانواده های ايشان از احتمال انتقال مجروحين به زندان با اين وضعيت وخيم جسمانی ابراز نگرانی نموده اند .

فشار و تهديد نيروهای امنيتی به خانواده شهيد وحيد بنانی

به گزارش خبر نگار سايت مجذوبان نور در پی شهادت وحيد بنانی يکی ار دراويش سلسله نعمت الهی گنابادی نيروهای انتظامی و امنيتی خانواده مرحوم را تهديد نموده اند که در صورت حرکت دراويش از ساير شهرستانها برای مراسم تشييع جنازه،راه های ورودی به شهر سروستان را مسدود کرده،با آنها برخورد می نمايند و جنازه آن مرحوم را در مکان نامعلومی دفن می کنند.
در ادامه اين گزارش آمده است که تا کنون زمان و مکان مشخصی برای مراسم تشييع جنازه مرحوم وحيد بنانی از سوی خانواده ايشان مشخص نگرديده است.

اميد بهروزی از وکلای دراويش گنابادی بازداشت شد

به گزارش خبرنگار سايت مجذوبان نور ، اميد بهروزی از وکلای دراويش سلسله نعمت اللهی گنابادی ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۶ شهريور ماه در فلکه گل سرخ شيراز توسط نيروهای امنيتی و لباس شخصی بازداشت شد.
در ادامه ی اين گزارش آمده است که اين بازداشت بدون ارائه حکم قانونی و قضايی انجام شده و و سيله ی نقليه ی ايشان نيز توسط نيروهای امنيتی ضبط شده است.
اميد بهروزی وکيل دراويش گنابادی که در واقعه ی تخريب حسينيه ی قم پروانه وکالت ايشان توسط قوه قضاييه ابطال گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016