جمعه 18 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفير ايران در سازمان ملل: در دفاع از خود درنگ نمي كنيم، ایرنا

خبرگزاري فرانسه از نيويورك گزارش داد: محمد خزاعي در واكنش به ادعاها و اتهامات بي اساس رييس جمهوري فرانسه درباره ايران، در نامه اي رسمي به بان كي مون دبيركل و شوراي امنيت سازمان ملل، تصريح كرد: تهران در دفاع از خود درنگ و ترديد نخواهد كرد.

به گزارش ايرنا، خبرگزاري فرانسه امروز (جمعه) افزود: سفير ايران در نامه خود نوشته است، در واكنش به هرگونه حمله اي، در دفاع از خود هيچ ترديد و درنگي نخواهيم كرد و براي دفاع از كشورمان، اقدامات دفاعي متقضي اتخاذ و عملي خواهد شد.

خزاعي در نامه خود، ضمن رد ادعاهاي مداخله جويانه و اتهامات بي اساس نيكلا ساركوزي، افزود: جمهوري اسلامي ايران نگراني خود را از اين سخنان اعلام و اين اظهارات تحريك آميز، غيرقابل توجيه و نامسوولانه را به شدت محكوم مي كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در نامه خود آورده است: فعاليت هاي اتمي ايران رويكرد نظامي ندارد و در جمع نخستين كشورهايي هستيم كه مخالفت خود را با هرگونه تسليحات كشتار جمعي از جمله هسته اي اعلام كرده ايم.
ساركوزي كه بشدت به علت ناكامي هاي سياسي و اقتصادي خود و تاثير منفي آن بر نتايج انتخابات رياست جمهوري 2012 فرانسه در تنگنا قرار دارد، هفته گذشته ادعاهايي را در باره برنامه هاي دفاعي ايران و امكان برخورد غرب در اين زمينه مطرح كرد.

محافل داخلي فرانسه، ادعاهاي ساركوزي را در چارچوب تكرار اتهامات بي اساس آمريكا و رژيم صهيونيستي ارزيابي مي كنند كه بيشتر با اهداف داخلي و انتخاباتي مطرح شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016