جمعه 18 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان تجمع اعتراض به حضور نماینده جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد

سالی دیگر گذشت و حاکمین جمهوری اسلامی همچنان بیشرمانه به جنایات خود برای پایمال کردن حقوق شهروندی مردم ایران ادامه میدهند

سالی دیگر گذشت و جمهوری اسلامی همچنان به زندانی کردن ،شکنجه ،تجاوز و قتل آزادیخواهان و فعالین اجتماعی ادامه میدهد.

سالی دیگر گذشت و همچنان زندانهای ایران مملو از زنان آگاه ، طرفداران حقوق بشر و محیط زیست ، دانشجویان , خبرنگاران , کارگران ، صنعتگران و بازاریان است .

سالی دیگر گذشت و باز هم ، دگر اندیشان و معتقدین به سایر ادیان و اقوام ایرانی کرد و ترک و بلوچ و عرب در زندان هستند.

سالی دیگر گذشت و آزادی مردم پایمال هوس های ولی فقیه ،روحانیون ،خرافه پرستان و پاسداران مسلح آنان است.

سر تا سر تاریخ حاکمیت جمهوری اسلامی به خون مردم آزاده ایران از فعالین سیاسی و اجتماعی گرفته تا طرفداران حقوق بشر، خبرنگاران و دگر اندیشان و مردم عادی رنگین شده است .

سر تا سر تاریخ حاکمیت جمهوری اسلامی مملو از آزار ، شکنجه و تجاوز در زندانها ست به حدی که بشر معاصر اینسان نابودی حقوق فردی را آنهم در سطح عموم جامعه بخود ندیده است .خاطره دردناک کشتار بیش از ۴۰۰۰ مرد ، زن و جوانان سرزمینمان در زندانهای جمهوری اسلامی به امر مستقیم خمینی در تابستان ۱۳۶۷ هرگز از ذهن مردم ما زدوده نخواهد شد .

روزی خواهد رسید که آمرین و عاملین ترور مخالفین و کشتار زندانیان از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی ، تا کشتار های دهه ۶۰ و قتل ،تجاوز و شکنجه اسیران در سالهای اخیر و هم اکنون ، در دادگاه های بین المللی به اتهام جنایت علیه بشریت محاکمه خواهند شد . سقوط دیکتاتور های منطقه نشان روند فروپاشی این نظام جهنمی است.

مادران داغدار ایران که فرزندانشان در جمهوری اسلامی کشته شده ، شکنجه دیده اند یا مورد آزار جنسی قرار گرفته و یا همچنان اسیرند منتظر پاسخ مجامع بین المللی هستند و خود را همدرد مادران سه جوان کوهنورد آمریکایی میدانند و غم آنان را بخوبی حس میکنند .

سراسر این دیار رنگارنگ از اقوام ایرانی از جنگلهای رنگ پریده شمال تا دریاچه رو بمرگ ارومیه، شهرهای آذربایجان و کردستان و خوزستان، شهرهای پهنه دشت و کویر ایران رنگشان از کشتار آزادگان ایرانی بدست این حکومت مرگ و نیستی به سرخی گرائیده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جای شگفتی است که جمهوری کشتار و شکنجه همچنان به نمایندگی از مردم ایران که خود اسیر این اختاپوس شوم آدمخوار شده اند در سازمان ملل متحد حضور مییابد .

ما ایرانیان چگونه به جامعه جهانی بگوییم که خامنه ای ،احمدی نژاد و تمام آنان که در لیست های تحریم قرار دارند نماینده ما مردم ایران نیستند بلکه قاتلین مردم و پایمال کننده حقوق فردی و اجتماعی ایرانیان هستند .

ما ایرانیان چگونه به جامعه جهانی بگوییم که در سازمان ملل متحد هیچ نماینده ای نداریم و حکومت کنونی جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست.

اتحاد برای پیشبرد سکولار دمکراسی در ایران از هر حرکت اعتراضی بر علیه حضور نماینده جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل حمایت میکند. ما از کلیه ایرانیان آزادیخواه دعوت میکنیم تا در تظاهرات اعتراضی در محل سازمان ملل متحد در ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۱ با ما همراه شده و بعنوان جزء کوچکی از مردم ایران برای :

آزادی بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی ،عقیدتی و نیز فعالین اجتماعی ،خبر نگاران و فعالین حقوق بشر و طرفداران محیط زیست

توقف فوری کلیه احکام اعدام

توقف فوری آزار و شکنجه زندانیان

با ما همدوش و همراه شوند.

اتحاد برای پیشبرد سکولار دمکراسی در ایران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016