چهارشنبه 26 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراز نگرانی شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز از مطالب ويژه نامه خاتون روزنامه ايران، ايسنا

در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز که به رياست آيت الله مهدوی کنی و با حضور آيت الله محمد يزدی برگزار شد، دغدغه اعضاء اين تشکل روحانی نسبت به مطالب منتشر شده در ويژه نامه خاتون طرح و بررسی شد .

حجت‌الاسلام و المسلمين، سالک سخنگوی جامعه‌ روحانيت مبارز در توضيح دستور کار جلسه شب گذشته شورای مرکزی جامعه‌ی روحانيت مبارز که دردفتر آيت‌الله يزدی برگزار شد، با بيان اين مطلب به خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: در اين جلسه مهمترين‌ مساله‌ای که مورد توجه آقايان قرار گرفت، مطالب ويژه نامه خاتون بود که روزنامه‌ی ايران آن را منتشر کرده بود و مطالب اين نشريه موجب نگرانی و ايجاد دغدغه‌ برای آقايان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که چند نکته در اين زمينه وجود دارد، خاطرنشان کرد:‌عنوان مجله خاتون يک بوده و معلوم است که شماره‌های بعدی نيز دارد و اين که اين مجله ظرف يک هفته و يا يک ماه تهيه نشده و اين‌که يکی دو سال قبل بر روی آن کار شده است.

وی با بيان اين که گروهی بايد پشت اين کار باشند و موارد ديگری نيز احتمالا در اين زمينه وجود دارد، گفت: اين نوع حرکت‌ها احساسات مردم متدين و ارزش‌های دينی را مورد خدشه قرار می‌دهد،چرا که چادر حجاب برتر است و مقام معظم رهبری بر اين موضوع تاکيد کردند و حجاب سابقه‌ تاريخی از صدر اسلام دارد و نبايد ارزش‌های دينی اينگونه مورد خدشه قرار بگيرد.

سالک در ادامه به موضوع ديگر مطرح شده در جلسه شب گذشته جامعه‌ی روحانيت مبارز اشاره کرد و گفت: يکی ديگر از مباحثی که مورد بحث و تحليل قرار گرفت، بحث گروه ۸+۷ بود و تاکيد بر تقويت وحدت جامعه‌ی اصولگرايی شد و اين که حرکت‌ها بايد در اين ارتباط آغاز شود و به شکل مطلوبی صورت بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016