یکشنبه 27 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: هدف اختلاس ضربه زدن به اقتصاد کشور بوده است، ايلنا

مجلس از قوه قضاييه تشکر می‌کند و کميسيون اصل ۹۰ را مامور رسيدگی به اين اختلاس در مجلس کرده است، تا در اسرع وقت رخنه‌هايی که در سيستم بانکی باعث اين اختلاس شده است شناسايی و گزارش آن به اطلاع عموم برسد.


ايلنا: علی لاريجانی پس از جلسه غير علنی مجلس به ارايه گزارش کوتاهی از جلسه مشترک نمايندگان با وزير اقتصاد، رييس بانک مرکزی و رييس سازمان بازرسی کشور پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، علی لاريجانی رييس مجلس در خصوص اختلاس سه ميليارد تومانی گفت: اين اختلاس با هدف ضربه زدن به اقتصاد ملی و اعتماد عمومی‌صورت گرفته و بايد با جديت رسيدگی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مجلس در اين راستا از قوه قضاييه تشکر می‌کند و کميسيون اصل ۹۰ را مامور رسيدگی به اين اختلاس در مجلس کرده است، تا در اسرع وقت رخنه‌هايی که در سيستم بانکی باعث اين اختلاس شده است شناسايی و گزارش آن به اطلاع عموم برسد.

رييس مجلس تاکيد کرد: در جلسه غير علنی نمايندگان با وزير اقتصاد، رييس سازمان بازرسی کل کشور و همچنين رييس بانک مرکزی، مسوولين ابعاد اين فساد بزرگ را توضيح دادند و همچنين نمايندگان مجلس هم تذکرات و سوالات خود را در اين زمينه مطرح کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016