یکشنبه 10 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک مقام مسئول بانک ملی: محمودرضا خاوری اصلاً قرار نبود برگردد، فارس

خبرگزاری فارس: درحالی که بعد از انتشار اخباری مبنی بر فرار "خاوری"، سخنگوی بانک ملی از بازگشت وی به ايران طی هفته گذشته خبر داده بود يکی از اعضاء هيات مديره اين بانک گفت: اصلاً‌ قرار نبود خاوری به کشور برگردد.


اين مقام مسئول در بانک ملی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» درباره وضعيت محمودرضا خاوری مديرعامل مستعفی اين بانک و انتشار اخباری مبنی بر بازگشت وی به ايران اظهار داشت: آقای خاوری کاری در ايران نداشت که برگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين پرسش که چرا هفته گذشته توسط سخنگوی بانک ملی اعلام شده بود که خاوری به ايران برمی‌گردد، گفت: اصلا قرار نبود آقای خاوری به کشور برگردد.

اين اظهارات درحالی از سوی يکی از اعضای هيات مديره بانک ملی بيان شد که با انتشار اخبار و شايعات متعددی درباره خاوری پيش‌بينی می‌شد وی برای ارائه توضيحات در اين خصوص و پايان دادن به اخبار ضد و نقيض درباره خودش به ايران بازگردد.
البته حسين دشتی سخنگوی بانک ملی هفته گذشته از بازگشت مديرعامل سابق اين بانک طی روز پنج‌شنبه خبر داده بود اما نام خاوری در پروازی که در آن تاريخ به زمين نشست، نبود.
محسنی اژه‌ای مأمور ويژه رسيدگی به پرونده اختلاس بزرگ نيز بعد از صدور بيانيه جهرمی مديرعامل معزول بانک صادرات و رسانه‌ای شدن ادعای وی مبنی بر فرار خاوری به کانادا طی سخنانی اعلام کرده بود که به نفع خاوری است تا به کشور بازگردد.
محمود رضا خاوری مديرعامل سابق بانک ملی هفته گذشته به دنبال بروز بزرگترين اختلاس تاريخ کشور و نقش عظيم بانک متبوعش در اختلاس از سمت خود استعفا داد البته اين استعفا درحالی رسانه‌ای شد که وی در ايران نبود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016