دوشنبه 11 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رهبر جمهوری اسلامی: عده ای می خواهند از ماجرای اختلاس برای زير سؤال بردن مسوولان استفاده کنند، ايسنا

حضرت آيت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در ديدار دست اندرکاران حج امسال، با اشاره به توصيه های مؤکد خود به مسوولان، در سالهای گذشته بويژه در فرمان ده سال قبل برای مبارزه با فساد اقتصادی خاطر نشان کردند:اگر چه مسوولان از مقابله با فساد اقتصادی استقبال کردند اما اگر به اين توصيه ها عمل می شد، هيچگاه دچار چنين حوادثی همچون فساد بانکی اخير نمی شديم.

ايشان افزودند: وقوع چنين مسائلی، ذهن و دل مردم را مشغول، و دل بسياری را نيز می شکند و آيا اين سزاوار است که بخاطر عمل نکردن مسوولان، مردم به سبب اين حوادث ناراحت شوند و حتی برخی اميد خود را از دست بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: از همان سالهای قبل بارها گفته شد که نبايد بگذاريم فساد ريشه دار شود زيرا با گذشت زمان، ريشه کنی ان بسيار مشکل می شود و سرمايه گذار پاکدامن و صادق را نيز مأيوس می کند، اما متأسفانه عمل نشد.

حضرت آيت الله خامنه ای با اطمينان بخشی به مردم در خصوص عزم سه قوه برای مقابله با اين حادثه و پيشگيری از حوادث مشابه، افزودند: البته عده ای می خواهند از اين ماجرا برای زير سؤال بردن مسوولان استفاده کنند، در حاليکه مسوولان در دولت، مجلس و قوه قضائيه مشغول انجام وظيفه خود هستند.

ايشان با اشاره به اطلاع رسانی که در روز های گذشته در خصوص اين حادثه انجام گرفته است، خاطر نشان کردند: رسانه ها بيش از اين نبايد به جنجال و هياهو درباره اين ماجرا ادامه دهند، بلکه بايد به مسئولان اجازه دهند تا عاقلانه، مدبرانه، قوی و با دقت قضايا را پيگيری و بررسی کنند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکيد کردند: ادامه هياهو و جنجال، بخصوص اگر عده ای بدنبال استفاده های ديگر از اين مسائل باشند، به صلاح نيست و همه بايد مراقب باشند.

حضرت آيت الله خامنه ای افزودند: مردم بدانند که مسوولان، اين ماجرا را تا آخر پيگيری خواهند کرد و دستهای خائن قطع خواهد شد.

ايشان با توصيه مؤکد به قوه قضائيه برای اطلاع رسانی مناسب به مردم در خصوص پيگيری اين پرونده تأکيد کردند: دستگاه قضايی نبايد به افراد بدکاره، خرابکار و مفسد ترحم کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016