یکشنبه 17 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل مشايی: هنوز کيفرخواست منصور ارضی صادر نشده تا دادگاهی شود، فارس

خبرگزاری فارس: وکيل رئيس دفتر رئيس جمهور ضمن تکذيب خبر يک روزنامه اصلاح‌طلب مبنی بر برگزاری دادگاه ‌منصور ارضی در هفته آينده، گفت که هنوز برای منصور ‌‌ارضی کيفرخواستی صادر نشده که بخواهد به ‌دادگاه‌ برود.


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس،‌ روز گذشته يک روزنامه اصلاح‌طلب به نقل از وکيل رئيس دفتر رئيس جمهور از رفتن حاج منصور ارضی به دادگاه در هفته آينده برای دفاع از خود در برابر شکايات اسفنديار رحيم‌مشايی خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما يک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ‌فارس گفت که اين خبر درست نيست.

وی تصريح کرد: هنوز شکايات رئيس دفتر رئيس جمهور از حاج منصور ارضی به مرحله صدور کيفرخواست نرسيده که دادگاهی در اين خصوص برگزار شود.

سيدعلی اصغر حسينی وکيل مشايی نيز در گفت‌وگو با خبرنگار ما خبر روز گذشته روزنامه شرق که از قول وی نوشته بود منصور ارضی هفته آينده دادگاهی می‌شود را ناشی از اشتباه برداشت اين روزنامه دانست.

وی تصريح کرد که در مصاحبه مذکور گفته بود منصور ارضی برای ادای توضيحاتی در خصوص شکايات مشايی از وی بايد در زمان تعيين شده در احضاريه به دادسرا برود.

وکيل مشايی در پايان گفت که هنوز هيچ يک از شکايات موکلش به مرحله صدور کيفرخواست نرسيده تا به دادگاه ارجاع شود و در مرحله دادسرا قرار دارد.

به گفته حسينی، شکايت از منصور ارضی در دادسرای ناحيه ۱۲ تهران طرح و به دادسرای فرهنگ و رسانه به عنوان يکی از بخش‌های دادسرای ويژه کارکنان دولت ارجاع شده و بر اساس قانون در اين مرحله بازپرس يا داديار پرونده بايد متشاکی را برای بازپرسی به دادسرا احضار می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016