پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نائب رئيس کميته حقوق بشر مجلس: کميته حقوق بشر مجلس پيگير شکايت از احمد شهيد است، فارس

خبرگزاری فارس: نائب رئيس کميته حقوق بشر مجلس با اشاره به گزارش اخير احمد شهيد گفت: اين کميته پيگير شکايت از احمد شهيد توسط دستگاه قضايی است چرا که گزارش اخير گزارشگر سازمان ملل يکسويه و تحت مديريت صهيونيسم بين‌الملل برای فشار به جمهوری اسلامی ايران تهيه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد کريم عابدی نماينده مردم فردوس و طبس و نائب رئيس کميته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گزارش اخير احمد شهيد در رابطه با وضعيت حقوق بشر در ايران گفت: گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل وامدار رژيم صهيونيستی بوده و در جريان تهيه گزارش جعلی و يکسويه خود با منافقين که مستقيماً از سازمان سيا حقوق دريافت می‌کنند، همکاری کرده است.

وی در اين باره افزود: گزارش احمد شهيد برای جمهوری اسلامی ايران ارزش کارشناسی ندارد اما اگر سازمان ملل طرفدار حقوق آحاد مردم در جهان است، امروز در کنار گوش اين سازمان، ملت آمريکا با شديدترين نوع برخوردها سرکوب می‌شود، چرا سازمان ملل و شورای حقوق بشر سرکوب ملت آمريکا را محکوم نمی‌کند.

نائب رئيس کميته حقوق بشر مجلس همچنين تاکيد کرد: بيش از ۶ دهه است که رژيم صهيونيستی ملت مظلوم فلسطين را سرکوب و قتل‌عام می‌کند اما سازمان ملل هرگز برای بررسی اوضاع در فلسطين و نحوه قتل عام مردم اين کشور گزارشگر حقوق بشری که بی‌طرف باشد را اعزام نکرده است؛ حتی اين مسئله هم بررسی نشده که چرا صهيونيست‌ها مردم فلسطين را قتل‌عام می‌کنند.

عابدی ادامه داد: گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل برای ايجاد شانتاژ تبليغاتی عليه جمهوری اسلامی تهيه شده و مديريت پشت صحنه آن را مثلت آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستی برعهده دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه عربستان سعودی هم در برخی معادلات امروز استکبار بازی خورده و ملت‌های مسلمان ايران و عربستان امروز به اين موضوع پی برده‌اند که دولت سعودی در پازل غرب بازی خورده است.

نائب رئيس کميته حقوق بشر مجلس در پايان گفت که اين کميته پيگير شکايت از احمد شهيد توسط دستگاه قضايی است چرا که گزارش اخير گزارشگر سازمان ملل يکسويه و تحت مديريت صهيونيسم بين‌الملل برای فشار به جمهوری اسلامی ايران تهيه شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016