پنجشنبه 5 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بخشنامه جديد بانک مرکزی برای ضامن تسهيلات زير ۱۰ ميليون تومان، مهر

بانک مرکزی اعلام کرد: بانکها و موسسات اعتباری بايد برای اعطای تسهيلات زير سقف ۱۰۰ ميليون ريال، فقط از يک ضامن معتبر برای تضمين بازپرداخت تسهيلات استفاده نمايند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران طی بخشنامه‌‎ای مصوبات يکهزار و يکصد و سی‌امين جلسه شورای پول و اعتبار مورخ ۲۶ مهرماه سال ۹۰ را برای اجرا به تمامی بانکهای دولتی، غيردولتی، شرکت دولتی پست بانک و موسسه اعتباری توسعه ابلاغ کرد.

در اين بخشنامه آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



بانک‌ها و موسسات اعتباری برای اعطای تسهيلات زير سقف ۱۰۰ ميليون ريال، فقط از يک ضامن معتبر برای تضمين بازپرداخت تسهيلات استفاده نمايند.

بانکها و موسسات غيربانکی مجاز، با شرط ذيل می‌توانند نسبت به ارايه خدمات گشايش اعتبار اسنادی داخلی- ريالی به مشتريان اقدام کنند:

گشايش اعتبار اسنادی داخلی- ريالی صرفا در شرايطی امکان‌پذير است که ذی‌نفع يا درخواست کننده اعتبار اسنادی يکی از شرکت‌ها، نهادها و سازمان‎های دولتی موضوع ماده ۴ قانون محاسبات عمومی کشور باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016