جمعه 6 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمان‌پرست با رداتهامات تكراري آمريكا: دولت آمريكا دچار يك سردرگمي عميق در روابط با ايران شده است، ایسنا

سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان با بي اعتبار توصيف کردن اظهارات اخير وزير امور خارجه آمريکا نسبت به جمهوري اسلامي ايران، آن را ناشي از بي اطلاعي و نا آگاهي وي نسبت به كشورمان دانست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) رامين مهمان‌پرست در واکنش به مصاحبه روز چهارشنبه هيلاري كلينتون با بي بي سي ضمن رد اتهامات وزير امور خارجه آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران تاکيد كرد: بي اطلاعي خانم كلينتون نسبت به مسائل ايران مسبوق به سابقه بوده ، لذا به ايشان و ساير مقامات دولت آمريكا توصيه مي شود به جاي اتهام زني به ديگران، از روشهاي سركوب‌گرانه و اعمال ديكتاتوري در داخل آمريكا دست برداشته و از ادامه سياست‌هاي مداخله جويانه و اشغالگرانه در ساير كشورها پرهيز نمايند. وي افزود: بهتر است مقامات ايالات متحده آمريكا ضمن تامين خواسته‌ها و مطالبات مردم بويژه جوانان كه در جنبش اعتراضي وال استريت تبلور يافته، در برابرخواست و مطالبات مردم در خيزش‌هاي مردمي و بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه مبني بر عدم حمايت از حاكمان وابسته و حضور نظامي و امنيتي و دخالت در امور كشورها تمكين نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوي وزارت امور خارجه در خصوص واکنش ايران نسبت به سناريوي ادعايي آمريكا در خصوص ترور سفير عربستان در واشنگتن ضمن تاكيد بر احترام و تعهد به اجراي كنوانسيون‌ها و مقررات بين‌المللي از سوي جمهوري اسلامي ايران ابراز داشت: دولت آمريكا با توسل به روش‌هاي مبتني بر ارعاب و شانتاژ و فشار سياسي به برخي كشورها از انجام تعهدات بين‌المللي خود اجتناب نموده است.

وي در ارتباط با ابراز اميدواري كلينتون براي گشودن يك سفارت‌خانه مجازي در تهران از طريق اينترنت گفت: به نظر مي‌رسد دولت آمريكا دچار يك سردرگمي عميق در روابط بين‌المللي به خصوص با كشور قدرتمند و مستقلي همچون جمهوري اسلامي ايران شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016