پنجشنبه 5 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران در جواب درخواست پليس اينترپل : ما ۱۵۰ غلام شکوری داريم، العربيه

دبی-العربيه.نت - علی اکبر صالحی، وزير امور خارجه ايران، طی مصاحبه ای با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط تاييد کرد که پليس بين الملل از ايران خواسته است تا يکی از متهمان توطئه ترور سفير سعودی را تحويل دهد.

وزير امور خارجه ايران در جواب اين درخواست اظهار داشت: " ما در ايران ۱۵۰ غلام شکوری داريم".

صالحی در اين گفتگو افزود : "سوالی از پليس بين الملل درباره اين اسم دريافت کرديم و در بررسی ها معلوم شد که فردی به نام غلام شکوری نيز در آمريکا زندگی می کند و عضو سازمان مجاهدين خلق است".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اطلاعاتی که دادگستری امريکا ارائه کرده است منصور ارباب سيار و غلام شکوری عضو سپاه قدس ايران متهم هستند طرح ترور سفير سعودی در واشنگتن را عملی سازند.

منصور ارباب سيار در اولين جلسه دادگاه در واشنگتن اتهام تلاش برای ترور سفير سعودی را رد کرد.

با اين حال هيلاری کلينتون شب گذشته در گفتگويی اعلام کرد که با توجه به دادخواست دادستانی عليه متهم شواهد و قرائن زيادی در اختيار است.

وی اضافه کرده است: " اين شواهد در دادگاه ارائه خواهد شد و دولت احتمالا موفق خواهد شد که اتهامات را در دادگاه ثابت کند."

وزير خارجه ايران در گفتگوی خود با الشرق الاوسط در اين باره گفت : " آمريکا اعلام آمادگی کرده که در اين زمينه اطلاعاتی را در اختيار ما قرار دهد و فرصتی را برای ملاقات با اين ايرانی "منصور ارباب سير" بازداشت شده قرار بدهد ولی هيچ اتفاقی تاکنون رخ نداده است ."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016