شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارزی که سه نرخی شد!؟ شرايط اعطای ارز مسافرتی تغيير کرد، ارانيکو

از بعد از ظهر روز پنج شنبه خبرهايی مبنی بر تغيير شرايط فروش ارز مسافرتی در بازار ارز شنيده شد که به نظر می رسد اين شنيده ها از امروز عملياتی شده است.

به گزارش ارانيکو از بعد از ظهر روز پنج شنبه خبر هايی مبنی بر تغيير شرايط فروش ارز مسافرتی در بازار ارز شنيده می شد که به نظر می رسد اين شرايط از امروز شنبه مورخ ۷ آبان ماه ۱۳۹۰ اجرايی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طی اخبار واصله به ارانيکو ارز مسافرتی از اين پس تنها يک بار در سال به هر شخص تعلق می گيرد که رقم آن نيز ۱۰۰ تومان بالاتر از نرخ بانک تعيين شده است. قطعا اين سياست جديد بانک مرکزی در جهت کنترل رانت موجود و خريد و فروش های ارز مسافرتی در بازار اتفاق افتاده است امری که شکست زود هنگام آن دور از ذهن نمی باشد.

اما نکته قابل توجه اين است که سياست اعلامی از سوی مسئولان بانک مرکزی تک نرخی شدن ارز بوده است که با اجرای اين طرح جديد عملياتی نشده و نتيجه آن ۳ نرخی شدن ارز خواهد بود.

البته تا اين لحظه هيچ اطلاعيه يا بخشنامه ای به صورت رسمی از سوی بانک مرکزی در ارتباط با خبر فوق به رسانه ها منعکس نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016