یکشنبه 8 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهانگيرزاده، عضو کميسيون امنيت ملی مجلس: مجلس رأی اعتماد خود به وزير اقتصاد را پس خواهد گرفت، مهر

عضو کميسيون امنيت ملی مجلس تأکيد کرد: با توجه به گزارش کميسيون اصل نود از فساد بانکی، مجلس رأی اعتماد خود به وزير اقتصاد را پس خواهد گرفت.

جواد جهانگيرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استيضاح وزير اقتصاد در جلسه آينده مجلس شورای اسلامی گفت: قرائت گزارش کميسيون اصل نود از فساد مالی اخير قطعاً تأثير جدی در استيضاح وزير اقتصاد و امور دارايی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: روند فعلی به سمت اين است که مجلس اعتماد خود را از شمس الدين حسينی پس خواهد گرفت.

جهانگيرزاده تأکيد کرد: معتقدم مجلس در پس گرفتن رأی اعتماد خود به وزير اقتصاد حق دارد چرا که همانطور که در گزارش کميسيون اصل نود ذکر شده معاون بانکی وزير مسئوليت خود را انجام نداده است.

عضو کميسيون امنيت ملی مجلس خاطرنشان کرد: بايد نتيجه گزارشهای فراوان و نامه های اخطاری متعدد اين بود که جلوی افتضاح مالی گرفته می شد اما عمده اين جلوگيری در مقاطع نزديک به دستگيری عوامل اين فساد صورت گرفت و قبل از آن هيچ اقدامی توسط مسئولين وزارت اقتصاد صورت نگرفته بود.

نماينده مردم اروميه در مجلس، با تأکيد بر اينکه تا به حال وزير اقتصاد پاسخ قانع کننده ای به افکار عمومی در مجلس در خصوص فساد مالی اخير نداده است، گفت: با توجه به اينکه مسئولان اين وزارتخانه پاسخگو نيستند، مجلس به هيچ وجه در خصوص عدم استيضاح وزير اقتصاد متقاعد نخواهد شد.

جهانگيرزاده همچنين در خصوص اظهارات برخی نمايندگان و استانداران درباره رايزنی‌های معاونان پارلمانی و استانداران با نمايندگان مجلس برای پس گرفتن امضاهای استيضاح گفت: تا به حال از طريق مقامات محلی با من تماسی گرفته نشده، ولی در سطوح ملی پيگيری هايی از سوی مقامات دولتی در حال انجام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016