سه شنبه 10 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاريجانی، رئيس مجلس: برخی حرف هايی که در باره تخلف اخير بانکی مطرح شده درست نيست، ايرنا

تهران - رييس مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با پرونده تخلف مالی اخير شائبه ' ايجاد کردن ' درست نيست و برخی از حرف هايی که در رسانه ها زده شده و يا همکاران ما مطرح کرده اند نيز نادرست است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايرنا، علی لاريجانی در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به تذکر نماينده مردم مشهد و کلات در خصوص تخلف اخير بانکی گفت: در رسيدگی به اين پرونده هر فردی در هر قوه ای که دخالتی داشته باشد دادستان کل کشور موظف به رسيدگی است و ترديدی در اين زمينه نخواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: اما اين موضوع باعث نمی شود افراد راجع به ديگران اطلاعات غلط دهند و فضای تخريبی ايجاد کنند.

جواد کريمی قدوسی در تذکری اظهار داشت: براساس ماده ۲۳ آيين نامه اداری مجلس ، برخی مسوولان با ساده انگاری و برخی هم شايد با قصور در قضيه تخلف مالی اخير فضای سختی در زمينه اقتصادی به وجود آورده اند.

وی افزود: تشکيل جلسه غيرعلنی و ارايه گزارش کميسيون اصل ۹۰ مجلس و استيضاح وزير اقتصاد و دارايی اقدام مناسبی است و ضرورت داشت مجلس و نمايندگان به وظايف قانونی خود عمل کنند، چه خوب بود اين گونه اقدامات در فتنه ۸۸ هم انجام می شد.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت: براساس قانون استيضاح حق نمايندگان است ولی افرادی در اين مجلس در پرونده تخلف مالی اخير به اعتراف خود با نوشتن ۳۶ نامه به مسوولين و بانک ها از اين اقدام حمايت کردند.

کريمی قدوسی تصريح کرد: در اين قضيه استثنايی نبايد قايل شويم و مجلس بايد به درستی و با جديت موضوع پرونده تخلف مالی اخير را بررسی کند.

رييس مجلس شورای اسلامی نيز تصريح کرد: اين تذکر درست است ولی بايد به دور از ايجاد فضا ،‌موضوع مورد بررسی قرار گيرد و هر فردی در هر جايگاه و قوه ای که باشد که در اين پرونده دخالت داشته دادستان کل کشور موظف به رسيدگی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016