سه شنبه 10 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نفر دوم شرکت اختلاس کننده سه هزار ميلياردی نيز به کانادا گريخت، حسن زارع زاده اردشير، وبلاگ نسل جديد

در حالی که موضوع خاوری به دليل اختلاس سه هزار ميلياردی توسط "شرکت توسعه سرمايه گذاری امير منصور آريا" و نقش او به عنوان يک مدير ارشد بانکی دولتی همچنان در کانادا بر سر زبانها بود، مهرگان امير خسروی نفر دوم "شرکت توسعه سرمايه گذاری امير منصور آريا" از کانادا درخواست اقامت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهرگان اميرخسروی برادر و شريک مه آفريد امير خسروی (معروف به امير منصور آريا ) که اينک به اتهام اختلاس در زندان است، وارد کانادا شده و درخواست اقامت داده است. مهرگان امير خسروی در زمان دستگيری برادرش مه آفريد در ترکيه بود و با شنيدن خبر به کانادا گريخت تا به همسر و فرزندان خود که از سال قبل در مونترال کانادا بودند ملحق شوند.

طوبی عبداله زاده، همسر مهرگان، نيز يکی از اعضای اصلی "شرکت توسعه سرمايه گذاری امير منصور آريا" است که به همراه شوهر خود هفته گذشته به اداره مهاجرت استان کبک در شهر مونتريال رفتند تا رسما درخواست اقامت خود را تسليم کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016