دوشنبه 9 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک روز قبل از استيضاح، وزير اقتصاد و رييس کل بانک مرکزی کجا رفتند؟ خبرآنلاين

اقتصاد کلان - نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در پارلمان بخش خصوصی ايران برگزار شد، با خروج زود هنگام وزير اقتصاد و رييس کل بانک مرکزی همراه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد شمس الدين حسينی که روز سه شنبه ۱۰ آبان قرار است طعم استيضاح را در مجلس شورای اسلامی بچشد به همراه محمود بهمنی، رييس کل بانک مرکزی زود تر از موعد مقرر نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را ترک کردند.

گفتنی است حسينی و بهمنی در ساعت های نخست صبح در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی حضور پيدا کرده بودند اما فقط يک ساعت در اين نشست حضور داشتند و پيش از رسيدن خبرنگاران، اتاق بازرگانی را ترک کردند.

محمد نهاونديان، به عنوان سخنگوی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در رابطه با خروج زود هنگام وزير اقتصاد و رييس کل بانک مرکزی با تاکيد بر اينکه اين دو مدير اقتصادی از ساعت های نخست صبح در نشست حضور پيدا کرده بودند به اين جمله بسنده کرد که نشست را به منظور حضور در جلسه ای ديگر ترک کردند.

با توجه به اينکه فردا قرار است وزير اقتصاد در مجلس استيضاح شود برخی گمانه زنی می کنند حسينی به منظور برگزاری نشست هايی به همين منظور نشست شورای گفت و گوی دولت وبخش خصوصی را پيش از حضور خبرنگاران ترک کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016