پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داوود احمدی نژاد: سرکرده جريان انحرافی روی پای هوشنگ اميراحمدی بزرگ شد، اعتماد

- فرماندار يک شهر می گويد عليه انحراف حرف نزن،ترور می شوی

حميدرضا خالدی - داوود احمدی‌نژاد برادر رييس‌جمهور می‌گويد: سردمداران جريان انحرافی و آقايانی که فکر می‌کنند با ساخت چند راه و جاده، فعاليت‌های عمرانی و...، بر انقلاب حاکميت دارند، سخت در اشتباهند.

به گزارش «اعتماد»، داوود احمدی‌نژاد، در جمع اعضای اين تشکل گفت: حفظ انقلاب از تشکيل آن مهم‌تر و سخت‌تر است. در سرزمين اسلامی ايران، برخی آقايان که بيشتر از جريان انحرافی نشات گرفته‌اند، نه‌تنها در مقابل اينگونه جريان‌ها مقابله نمی‌کنند که حتی ترجيح می‌دهند در مقابل آن هيچ واکنشی نيز از خود نشان ندهند! چرا؟ چون ملک «ری» نمی‌گذارد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اگر ريشه جريان‌های انحرافی را بررسی کنيم، بسياری از مسوولان، به خلاف بر جايگاه و مسند خود تکيه زده‌اند.احمدی‌نژاد درخصوص سرکردگان جريان‌های انحرافی گفت: پرونده اين افراد کاملا مشخص است. به عنوان مثال يکی از اين آقايان در سال ۷۶ به عنوان مديرکل اجتماعی وزارت کشور، به انگليس رفته، جک استراو را در آغوش می‌گيرد و مانند يک دوست صميمی با وی مذاکره می‌کند. وی ادامه می‌دهد: همين شخص در سال ۸۴ مجددا در سفری که به انگليس داشته، با همان صميميت بلر را در آغوش می‌گيرد و نه‌تنها با وی مذاکره می‌کند که وعده داد دو کار مهم را برای وی و کشور متبوعش انجام دهد. برادر رييس‌جمهور ايران در مورد اين دو کار گفت: يکی از خوش‌خدمتی‌ها اين بوده که در قبال مساله و درگيری ارمنستان با ترکيه، در مصاحبه با خبرگزاری می‌گويد: ترکيه بايد عذرخواهی کند. در حالی‌که ما نه سر پيازيم و نه ته آن!

وی با اشاره به دومين کاری که اين فرد در جهت منافع انگليس کرده گفت: همين آقا با منت و خواهش می‌رود و لوحی مربوط به هويت اين ملت را برای نمايش در ايران قرض می‌گيرد و در پايان و در کمال تعجب به آنها می‌گويد: يک تکه از اين لوح دست ماست، آن را هم بگيريد تا لوح‌تان کامل شود!

احمدی‌نژاد در بخش ديگری از سخنان خود گفت: يکی ديگر از سردمداران جريان انحرافی حدود ۴۰ سال پيش با هوشنگ اميراحمدی دوست بوده و به قول معروف روی پای وی بزرگ شده است! جالب اينجاست که همين آقای اميراحمدی که هويتش بر کسی پوشيده نيست! تا همين چند وقت پيش ممنوع‌الورود به ايران بود، در حالی‌که به لطف اين آقايان که خود را از حاميان ولايت معرفی می‌کنند ايشان هم اينک به راحتی می‌رود و می‌آيد!

وی با تاکيد بر اينکه جزوه‌يی از اسناد فعاليت‌های سردمداران جريان فتنه جمع‌آوری کرده که حاضر است آن را در اختيار دلسوزان نظام قرار دهد، گفت: همين آقايان بارها به عناوين مختلف خواسته‌اند تا از سخنرانی و افشاگری‌های بنده جلوگيری کنند. حتی يک‌بار يکی از فرماندارهای يکی از شهرستان‌هايی که قرار بود در آن سخنرانی کنم به بنده گفت: فلانی اين حرف‌ها را نزن، ترور می‌شوی! من هم پاسخ دادم من اگر از اين چيزها می‌ترسيدم، هم‌اينک به اينجا نمی‌رسيدم.

وی با اشاره به برخی سياست‌های خارجی ايران که توسط جريان انحرافی صورت می‌گيرد، گفت: عملکرد غلط اين آقايان باعث شده تا هم‌اينک رابطه ايران با کشورهای منطقه خدشه‌دار شود؛ رابطه‌يی که ۳۲ سال برای آن زحمت کشيده بوديم به همين راحتی خدشه‌دار شده است، به‌طوری که شاهد بوديم کشورهای مصر، ترکيه و... چه قضاوتی در مورد ايران دارند.

احمدی‌نژاد در مورد پخش شايعاتی با اين مضمون که رييس‌جمهور در منزل توکلی گفته‌اند اگر بخواهم صحبت کنم، انقلاب ديگری رخ خواهد داد! با اظهار بی‌اطلاعی از اين سخنان گفت: به هر تقدير انقلابی که اينها بخواهند پياده کنند، تکليفش معلوم است.

برادر رييس‌جمهور گفت: زمانی که امريکا می‌خواست به عراق حمله کند، از ايران خواست تا با وی در اين مورد و براندازی صدام حسين مشارکت کند. در آن دوران بسياری از جمله تعدادی از مسوولان کشوری و لشکری از اين پيشنهاد استقبال کردند و خوشحال شدند، اما اين ولايت فقيه بودند که با درايت کامل و الهی خود با اين جريان مخالفت کردند. امروز تازه دليل اين مخالفت را متوجه می‌شويم و اينکه اگر اين پيشنهاد را می‌پذيرفتيم، انقلاب و دستاوردهای آن همانجا نابود می‌شدند!

وی درخصوص شيوع برخی خرافات برای بهره‌برداری توسط جريان‌های انحرافی گفت: اينکه روز ۱۴ خرداد را روز ظهور صغری می‌نامند، دليل چيست؟ جز اينکه آقايان کلا با ولايت فقيه بيگانه‌اند؟ شايد هم دليل اينکه اين امر محقق نشد، اين باشد که امام زمان (عج) به نقل از روايات «جمعه» خواهند آمد و نه شنبه!!!، شايد هم به اين دليل باشد که در فلان استان مسوول رساندن فالوده نداشته‌اند!!!

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درخصوص ديدگاه وی در مورد اعتقاد اين جريان و اطرافيان به طلسم و جادو گفت: سعی کنيد از اين راه برای آشکار شدن جريان انحرافی وارد نشويد! و زمانی که با اصرار حاضران برای اظهارنظری صريح در اين خصوص مواجه شد، گفت: تا زمانی‌که يک خواست دو طرفه نباشد، نمی‌توان آن را قيچی کرد. وقتی که آقايان می‌گويند اگر می‌توانيد اين ارتباط را قيچی کنيد، معنای آن واضح است...!

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال ديگری درخصوص پيش‌بينی وی درمورد انتخابات آتی مجلس گفت: به اعتقاد من با اين شيوه و رويه اصولگرايان از اقبال چندانی برای موفقيت در انتخابات آتی مواجه نيستند.

وی همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار «اعتماد» در مورد پرونده سه هزار ميلياردی گفت: اين اختلاس توسط افرادی صورت گرفته که پست‌های گوناگونی در بخش‌های اجرايی و مديريتی چه در دولت و چه در سيستم بانکی داشته‌اند و ابعاد آن مسلما بسيار گسترده‌تر از اين حرف‌ها است. اما وی باز هم از اظهار پاسخی صريح درخصوص عملکرد دولت درباره اين پرونده طفره رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016