یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری مسلحانه دو مقام دولتی در تهران، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران هدف گلوله قرار گرفت، شرق و شفاف نيوز

شرق:
نزاع اداری در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران
یدالله صادقی هدف گلوله قرار گرفت


گروه سياسی: رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بعد از ظهر ديروز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و راهی بيمارستان شد.

يدالله صادقی ۳۰ شهريور گذشته از سوی مهدی غضنفری حکم رياست بر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران را گرفت. او در چند روز گذشته قصد داشته است تا معاون بازرسی خود را برکنار کند که همين مساله نزاع ميان رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و معاونش را به همراه داشت.

روز گذشته معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بعد از يک مشاجره با رياست سازمان، اسلحه کشيد و صادقی را مورد اصابت گلوله قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تا زمان تنظيم اين خبر (ساعت ۲۱)، درحالی که برخی منابع آگاه خبر می‌دادند که يدالله صادقی در بيمارستان بستری بوده و در کما به سر می‌برد، حميد حسينی، عضو هيات نمايندگان اتاق تهران به «شرق» گفت: «گلوله به‌گونه صادقی اصابت کرده، اما خطر جدی نداشته و ايشان به هوش آمده‌اند.»

***

شفاف نيوز:
اولين قربانی ادغام وزارتخانه ها:
جزئيات تيراندازی در سازمان صنعت،معدن و تجارت

شفاف: يدالله صادقی، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران عصر روز شنبه در محل کار خود از سوی يکی از مديرانش با اصابت سه گلوله مورد سوقصد قرار گرفت.

وی که با اصابت نخستين گلوله در تلاش بوده از تيررس ضارب بگريزد ، با شليک دو گلوله ديگر از سوی ضارب ، متوقف می شود .

ضارب بلافاصله قصد خروج از محل و ترک ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران را داشته که با ممانعت حراست سازمان روبرو می شود .

صادقی بلافاصله به بيمارستان منتقل می گردد. به گفته يک مقام مطلع ، با وجود انکه يکی از گلوله ها به صورت وی برخورد کرده اما با تلاش تيم پزشکی ، وی از خطر مرگ حتمی نجات يافته است.

اين مقام مطلع به خبرنگار شفاف گفت که فرد ضارب از مديران سازمان سابق بازرگانی بوده که با ادغام اين سازمان در سازمان صنعت استان تهران و تشکيل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران، نگران تغيير پست يا کنارگذاشته شدن اش از سوی صادقی بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016