یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير صنعت، معدن و تجارت: اطلاع دقيقی از ماجرای سوء قصد به يدالله صادقی ندارم، ايلنا

- در حال حاضر اطلاعات تکميلی و دقيقی از اين ماجرا ندارم و بايد منتظر باشيد تا اخبار تکميلی اطلاع رسانی شود
- من از طولانی شدن فرآيند پرداخت جوايزصادراتی واقعا متاسفم.


ايلنا: وزير صنعت، ‌ معدن و تجارت از ارائه پاسخ صريح در مورد ماجرای سوء قصد به معاون خود در روز گذشته خودداری کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی غضنفری در حاشيه نشست صبحانه اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا در خصوص ماجرای سوء قصد و شليک گلوله به يدالله صادقی، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در روز گذشته و متواری شدن ضارب که معاون بازرسی اين سازمان بوده است، اعلام کرد: در حال حاضر اطلاعات تکميلی و دقيقی از اين ماجرا ندارم و بايد منتظر باشيد تا اخبار تکميلی اطلاع رسانی شود.

وی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم تحقق دوباره وعده پرداخت جوايز صادراتی نيز مطرح کرد: من از طولانی شدن فرآيند پرداخت اين جوايز واقعا متاسفم، هم اکنون منابع حدود ۲۰۰ ميليارد تومان از اين جوايز تامين شده و از سوی معاونت راهبردی رياست جمهوری دستور تخصيص اعتبار صورت گرفته است و ما منتظر آن هستيم که اين منابع را از خزانه دريافت کنيم.

وزير صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوال ايلنا مبنی بر اينکه چه زمان اين پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت، گفت: زمان مشخصی برای اين پرداخت‌ها نمی‌توانم اعلام کنم.

وی در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر وضعيت قيمت تخم مرغ نيز اعلام کرد: با همکاری صورت گرفته توسط بخش خصوصی و وزارت جهاد کشاورزی تخم مرغ توليدی به زودی وارد بازار می‌شود. تلاش بر آن است که تنظيم بازار اين محصول توسط بخش خصوصی صورت گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016