سه شنبه 24 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات حمله مسلحانه به اتوبوس ايران در خاک ترکيه، واحد مرکزی

رسانه های ترکيه از حمله مسلحانه افراد ناشناس به يک دستگاه اتوبوس مسافری ايران در خاک اين کشور و زخمی شدن هشت نفر خبر دادند. به گزارش پايگاه اينترنتی روزنامه حريت، اين اتوبوس با چهل سرنشين از مرز گوربولاک در خاک ترکيه، عازم سوريه بود که نيمه شب گذشته در منطقه چلبی باغ از توابع شهرستان زلزله زده ارجيش از توابع استان وان مورد هجوم مسلحانه دو شخص ناشناس واقع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گزارش حريت، مهاجمان برای متوقف کردن اتوبوس اقدام به شليک گلوله کردند اما راننده اين اتوبوس به رغم زخمی شدن از ناحيه سر با سرعت هر چه تمام اتوبوس را از محل حادثه دور کرده و پس از طی ده کيلومتر به يکی از پاسگاههای بين راهی رساند.
در گزارش حريت آمده است: علی دين پرور راننده اتوبوس؛ فاطمه واحدی(۲۵ ساله) به بيمارستان بيتليس؛ گوهر علی پور به بيمارستان وان؛ سکينه بوداغی و عبدالوهاب عموغا و نوراله علی آبادی به بيمارستان صحرايی ارجيش و دو تن ديگر که نامشان مشخص نشده به بيمارستان عادل جواز منتقل شده اند. بر اساس گزارش حريت حال مجروحان رضايت بخش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016