چهارشنبه 25 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی طائب پيش‌بينی کرد: اتفاقی بزرگ بعد از شهادت سردار مقدم رخ می دهد، مهر

رئيس قرارگاه عمار با بيان اينکه يک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد افتاد، گفت:‌ اين پروژه‌ای که شهيد حسن تهرانی مقدم پيگيری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نيز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی طائب رئيس قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت سومين روز شهدای غدير سپاه به سخنان برخی از دولتمردان مبنی بر به راه افتادن موج بيداری انسانی اشاره کرد و افزود: هرکه می گويد بيداری انسانی نفهميده چه می‌گويد و بايد برای آنها که به اشتباه بر روی مفهوم عدالت تاکيد می کنند بايد اين مفهوم را توضيح دهيم. مفهوم عدالت را امام (ره) بالا برد و اين فرهنگ را که قطعا انسانی است به تمام دنيا صادر کرد بنابراين اين بيداری، بيداری اسلامی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه به اظهارات مداخله جويانه غربی‌ها در مورد جمهوری اسلامی ايران اشاره کرد و افزود: آنها هرجا می‌روند می گويند ايران در امور کشورهايی که بيداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گويند و هم دروغ.

تائب با اشاره به تاثير عميق فرهنگی آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی ملت ايران بر روی ملت های منطقه گفت: قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و يک مدل موفق نگاه ملت های منطقه را در اين سه دهه به خود معطوف کرده است.

رئيس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ايران را سپاه قدس کشور ناميد و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پايشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نيرو روی نيرو بگذارند حريف آنها نخواهند شد چون عند ربهم يرزقون هستند.

وی در بخش ديگری از سخنانش پيش‌بينی کرد: من از همين جا به شما می‌گويم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم يک اتفاق بزرگ اتفاق رخ خواهد داد و ما خواهيم فهميد خداوند برای چه اين بزرگواران را از قفس آزاد کرد.

طائب تصريح کرد: اين پروژه‌ای که او پيگيری می‌کرد قطعاً به بهترين شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نيز برطرف خواهد شد و خواهيد ديد که خدا چگونه اين راه را باز خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016