چهارشنبه 25 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيروزآبادی: انفجار اخير هيچ ربطی به اسرائيل و آمريکا ندارد، اين حادثه توليد محصول تحقيقاتی سپاه را تنها دو هفته به تعويق انداخت، مهر

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح با بيان اينکه حادثه انفجار در زاغه مهمات سپاه هيچ ربطی به آمريکا و اسرائيل ندارد، گفت: اين حادثه توليد محصول تحقيقاتی سپاه را که می تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و رژيم غاصب باشد تنها دو هفته به تعويق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر سردار سرلشکر بسيجی دکتر سيد حسن فيروزآبادی رئيس ستاد کل نيروهای مسلح ظهر امروز چهارشنبه در حاشيه مراسم بزرگداشت سومين روز شهدای غدير سپاه در جمع خبرنگاران در بيان ويژگی های شهيد حسن تهرانی مقدم گفت: هيچکس فکر تنفيذ مسئوليت، اختيار و اعطای پست به شهيد تهرانی مقدم را نمی کرد چرا که او همه مسئوليت ها را با شايستگی می پذيرفت و به عنوان يک بسيجی واقعی آنها را به بهترين شکل انجام می داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی شهيد حسن تهرانی مقدم را يک الگوی اخلاقی تمام عيار به شمار آورد که به عنوان يک بسيجی واقعی سرباز انقلاب و رهبری بوده است.

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح در ادامه در خصوص تهديدات آمريکا و رژيم صهيونيستی نيز گفت: در حال حاضر اسرائيل در شرايط بسيار سخت و حساسی قرار دارد و بيداری و اقتدار نظام اسلامی فرياد ناتوانی اسرائيل را بلند کرده است و آمريکا هم گرفتار جنبش ضد سرمايه داری وال استريت شده است بنابراين همه اين تهديدات، جيغ و فرياد ناتوانی آنهاست.

وی با بيان اينکه حادثه انفجار در زاغه مهمات پادگان مدرس سپاه موجب به شهادت رسيدن ۱۷ نفر شد، گفت: اين حادثه و انفجار اخير هيچ ربطی به اسرائيل و آمريکا ندارد جز اينکه محصول تحقيقاتی که می تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و رژيم غاصب باشد تنها توليد آن برای دو هفته به تاخير و تعويق افتاده است.

فيروزآبادی تصريح کرد: ولی قطعا نيروها و همسنگران شهيد مقدم اين راه را با قدرت بيشتر ادامه خواهند داد و ثمره تلاش های آنها مشت محکمی بر دهان اسرائيل و استکبار جهانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: اين جيغ و فريادها هم هيچ خللی در توان و قدرت انقلاب اسلامی ايجاد نمی کند و هيچ گاه نيز نبايد فريب آن را خورد و با نابودی جبهه ابرسرمايه داری و رژيم صهيونيستی نيز اين جيغ و فريادها ساکت خواهد شد.

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح تصريح کرد: ۳۰ سال است که اين جيغ ها و تهديدات دشمنان هر روز بلندتر از روز قبل از سر عجز و ناتوانی سرداده شده است اما مردم ايران نيز بی پايه و اساس بودن آن را درک نموده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016